Lørdag.

8. august 2009 at 08:33 8 kommentarer


Med farer for, at lyde som et par andre indlæg i denne uge vil jeg igen sige; Sikke en skøn morgen!

Dagen idag skal bruges til, at fejre fødselsdag for et par familiemedlemmer. Først formiddagskaffe kl. 10 for nevøen der er fyldt 3 år og til aften skal vi fejre svigerinden der har fødselsdag i dag.

Vi har et par timer midt på dagen og mon ikke de skal bruges til en tur på stranden? De sidste par dages varme har opvarmet vandet her ved kysten, så vi igen kan bade. Så jeg tror vi smutter en tur i bølgen blå i eftermiddag.

Hvilke planer har du for lørdagen?

IMG_0547

Entry filed under: Weekend. Tags: , .

Månesyge. Med posten kom en pakke.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  8. august 2009 kl. 10:21

    Lyder hyggeligt med fødselsdage og strandtur. Vi er på vej til familiebesøg vestpå. Og her omkring Herning regner det! Surt for jeg havde håbet vi kunne komme ud at sejle en tur men det bliver nok ikke til noget. God lørdag.

  • 2. Madame  |  8. august 2009 kl. 10:22

    Det lyder som dejlige planer for din lørdag, Oline! Jeg tror, jeg cykler en tur ud til vandet og går en tur for at få motion og nyde det fine vejr. Ellers står den mest på indkøb og rengøring 🙂

  • 3. Septemberliv  |  8. august 2009 kl. 11:13

    Med så tæt på stranden, som du bor, så ville jeg også udnytte det.

    Meningen er at jeg vil lave så lidt som muligt, men da vi lige har fået besked om middagsgæste, så er der lige et par ting vi skal have lavet.

    Jeg kunne have sagt nej, men de kommer med både havebord og bænke + en trampolin. De er lige flyttet fra hus til lejlighed.

    Rigtig god lørdag med sol, strand og fødselsdag.

  • 4. Deborah  |  8. august 2009 kl. 14:11

    Tjah desværerre er al planlægning sat ud af spillet, da jeg ligger syg med feber og forkølelse. Men jeg kan sagtens finde på mange gode ting, jeg KUNNE have foretaget mig i det her gode vejr. Igår skulle jeg f.eks. have været til grilparty – øv!! 😦

  • 5. Olines  |  8. august 2009 kl. 15:20

    Anette:
    Øv, jeg håber det klarer op så du kan komme ud og sejle. Her på Djursland skinner solen og har gjort det hele dagen:)

  • 6. Olines  |  8. august 2009 kl. 15:21

    Madame:
    Godt ide, at kombinere cykel- og gåtur ved vandet. God tur!

  • 7. Olines  |  8. august 2009 kl. 15:22

    Septemberliv:
    Sikke da dejlige gæster at få, jeg kan godt forstå, at du sagde “Velkommen” til dem.

  • 8. Olines  |  8. august 2009 kl. 15:24

    Deborah:
    Hvor er det ærgeligt, at du er syg når du havde andre planer. Men sådan er det altid med sygdom det kommer når man mindst har tid til det! God bedring til dig.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

