Sådan en morgen…

5. august 2009 at 08:50 6 kommentarer


skulle man have mange flere af. Der er helt stille og solen skinner og jeg har ferie – det bliver ikke bedre!

Morgenkaffen er nydt på terrassen, men det var lige før solen var for varm og jeg måtte gå i skygge. Huset er stille og hundene luftet.

Lige om lidt har jeg en kaffe aftale med et dejligt menneske. Jeg glæder mig, det er alt for længe siden jeg sidst har nydt hendes selskab, men det har været svært at finde et fælles hul i vores feriekalendere. Men idag er det lykkedes.

Ellers tror jeg dagen kommer til, at byde på en cykeltur til stranden med de af pigerne der vil med. Jeg vil nyde de sidste feriedage og det skønne vejr.

Entry filed under: Ferie. Tags: , , .

Om lidt bliver her stille… Kajak vejr.

6 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  5. august 2009 kl. 10:18

    Det kan vist kun blive en af de bedste August dage 🙂

  • 2. Jeannette Mariae  |  5. august 2009 kl. 16:11

    Det er bare den skønneste dag her – så det håber jeg også, at det er hos dig og dine dejlige piger.

    Knus fra engen 😉

  • 3. Catarina  |  5. august 2009 kl. 17:34

    Jeg håber du har haft en dejlig dag i skønt selskab. Og du har ret, det er det skønneste vejr i dag.

    God aftren til jer alle. 🙂

  • 4. Bente  |  5. august 2009 kl. 17:47

    Uhm, lyder som en skøn morgen! Håber resten af din dag blev lige så dejlig … selv om varmen næsten var for tung i dag.

  • 5. Madame  |  5. august 2009 kl. 18:27

    Du har vist haft det dejligste vejr – lige som her. Jeg håber, I havde en god dag sammen 🙂

  • 6. Hjerteveninde  |  5. august 2009 kl. 21:13

    Skønt med sådanne morgener i sin ferie. I morgen skulle også bliver smuk og varm.

    Forsat rigtig god ferie 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

