Overspringshandlinger.

3. august 2009 at 09:17 7 kommentarer


Hvis der er noget jeg er rigtig god til så er det, at lave overspringshandlinger! At sidde her og skrive blog indlæg er en af dem:)

Jeg lader ofte Mac´en stå fremme og den er fristende når jeg går forbi, jeg kan jo lige…. Men vupti hurtigt inden jeg ser mig om så er der smuttet 1/2 time. Det er okay nogle dage, men ikke hver dag! Jeg kan blive så irriteret på mig selv når det sker.

Hvordan har du det med overspringshandlinger?

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

En verden udenfor. Om lidt bliver her stille…

7 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  3. august 2009 kl. 10:08

    Jeg har det faktisk fint med dem 🙂 Tænker vi behøver dem, som små oaser i en travl dag.

  • 2. Jeannette Mariae  |  3. august 2009 kl. 10:21

    Jeg tror, jeg har det som Miri. Men ind i mellem kan det også blive en unødigtidsrøver og så bliver jeg irriteret som du 😉

  • 3. olinesunivers  |  3. august 2009 kl. 11:21

    Losarinas mor:
    Det er jeg faktisk enig i, men jeg ville gerne kunne “styre” mit tidsforbrug af dem:)

    Jeannette Mariae:
    Ja, det er så irriterende når de tager længere tid end planlagt:)

  • 4. henriette  |  3. august 2009 kl. 12:42

    Uha.. Jeg er nomineret til en pris for den evne. Jeg er super til det, og trøster mig med, at jeg har tiden til at gøre det uden for megen dårlig samvittighed.

    Netop computeren er en tidsrøver og jeg prøver at slukke for den hver gang jeg er færdig med det jeg åbnede den for, eller ku jeg sidde hele dage og læse alt muligt. Det er jo stor verden af viden nettet rummer.

    Da jeg også kan lide mit håndarbejde er det nødvendigt at være rationerende med netop tiden på pc’en.

    Jeg hader at gøre rent feks. så derfor er der også mange tusinde ting jeg må lave inden jeg går i gang med det.

    Rent overspring.. 🙂

    Kh Henriette

  • 5. Bente  |  3. august 2009 kl. 23:17

    Overspringshandlinger? Hvad for nogle? Dem tror jeg ikke, jeg kender 😀 . (Hmmm … og i en fjern fortid lærte min mor mig også ikke at lyve).

  • 6. Grønlandsposten  |  3. august 2009 kl. 23:44

    Jeg er stor fan af dem! Især når jeg alligevel ikke har så meget at lave. Men indrømmet, når der nogle gange egentlig burde stå andre ting på programmet, kan jeg godt blive lidt irriteret på mig selv over at bruge så meget tid ved computeren. På den anden side, det er jo også vigtigt at følge med i blogland 😉

  • 7. Gitte J  |  4. august 2009 kl. 16:58

    Jeg har været væk fra computeren i 14 dage, men jeg hader også når jeg laver overspringshandlinger, men der er jo ikke meget at gøre andet end at slukke den når man går fra. Det har jeg lært meget af.
    Jeg håber din datter får et godt år på efterskole, begge vores har også været afsted og har haft et godt år. Vi havde lidt problemer med den sidst, men så fik hun en ny rumbo og ville ikke hjem igen derefter. Så oplevelsen blev god.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

