Sådan en søndag.

2. august 2009 at 08:50 5 kommentarer


Efter et par dage med masser af gæster og fejring af yngste, trænger vi til en stille søndag. Manden er taget afsted på døgnvagt, så ham ser vi først igen imorgen formiddag herhjemme. Ældste og mellemste skal jobbe lidt idag, så yngste og jeg har hele dagen for os selv.

Vi vil tage hundebasserne med en tur til Århus og se et agilitystævne og møde andre Kromfohrländere. Der er ikke mange af dem i Danmark, men jeg har hørt rygter om, at der skulle være 5-6 stk i Århus i denne weekend og dem vil vi da gerne møde:)

I eftermiddag skal vi besøge manden på hans arbejde og se ambulancerne. Nevøen på knap 3 år er vild med biler og mekanik og de ambulancer gør glæde hvergang.

Aftenen skal helt sikkert nydes fra sofaen – det er ualmindeligt langt tid siden vi har tilbragt en aften der med lidt fjernsynskiggeri.

Hvad skal du lave på denne skønne søndag?

Entry filed under: Weekend. Tags: , , .

Tilbage til fortiden. En verden udenfor.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  2. august 2009 kl. 09:13

    Det lyder som dejlige planer du har! Vi skal have gæster om et par timer – dejlige venner fra blogland, og jeg er ved at dække bord ude i haven 🙂

    Rigtig god søndag til dig!

  • 2. pernillepaa1  |  2. august 2009 kl. 10:12

    Sikke nogle dejlige planer i har for i dag, det bliver da sjovt med det træf.

    Jeg får besøg af en veninde 🙂

    Knus

  • 3. Losarinas mor  |  2. august 2009 kl. 10:15

    Så kan I to rigtig hygge jer 🙂
    Jeg skal bla på planteskolen 🙂

  • 4. Anette  |  2. august 2009 kl. 10:18

    Dejlige planer for dagen. Vi har ingen planer endnu men jeg håber jeg kan lokke mand og hund med ud at gå – måske i skoven i eftermiddag. god søndag til jer.

  • 5. Nina  |  2. august 2009 kl. 10:29

    Jeg skal forberede, forberede, forberede ugerne der kommer 🙂 Dejlige planer I har, rigtig god fornøjelse 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

