Tøsefest.

31. juli 2009 at 18:26 5 kommentarer


Det har været en dejlig dag med masser af tøsehygge for yngste pigen idag. Manden er på døgnvagt, så hun er blevet fejret af alle vi andre kvinder her på matriklen. Det har været en rigtig tøsehygge dag – og den er langfra slut endnu. Frokosten blev indtaget på byens eneste cafe og eftermiddagen er blevet brugt på lidt afslapning med film og gode blade i sofaen.

Nu er bedste veninderne ankommet med soveposer og de er klar til en aften og sikkert noget af natten med musik, dans, snak og gode grin. Jeg er sikker på, at de bliver ved længe de 4 tøser.

Min opgave er, at sørge for forfriskninger i løbet af aftenen. De er nøje udvalgt, at yngste og jeg har fået instrukser om hvad der skal serveres hvornår. Så jeg må hellere slutte for nu. Der skal være mad kl. 19:)

Picnik collage mathilde

Entry filed under: Familien. Tags: , , , .

10 år – tillykke. Tilbage til fortiden.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Jeannette Mariae  |  31. juli 2009 kl. 21:30

    Åh, det bliver da en fantastisk aften – Og sikke skønne billeder. Fortsat god fødselsdag 😉

  • 2. Nina  |  1. august 2009 kl. 08:48

    Det lyder som den helt rigtige måde at fejre en rund fødselsdag på 🙂

  • 3. henriette  |  1. august 2009 kl. 12:26

    Oj oj, sikke hun er kær og smuk. Hun skal vist ikke have for lang snor, når hun bliver ældre.. Hvor er det dejlige billeder og jeg kan næste høre deres kvidre for mit indre øre. 🙂

    Håber de havde nogle gode timer sammen alle tøserne.

    Kh Henriette 😉

  • 4. Sussie  |  1. august 2009 kl. 20:11

    Pragtfuldt. Jeg kommer helt til at savne tiden, da min egen datter var i den alder. Nu er hun 18 og på vej til at flytte hjemmefra. Men hver alder har sin charme, og jeg har jo været der… (men alligevel) 😉 Endnu en gang tillykke!

  • 5. mettelykke  |  2. august 2009 kl. 06:51

    Tillykke med den føreste rundefødseldag.. Hun er fræk og dejlig ud, det smukke barn.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

