Havebilleder 2.

29. juli 2009 at 10:32 7 kommentarer


Så er spændingen udløst og jeg har set de nye tegninger af min have. Jeg er begrænset begejstret, men med et par rettelser så er jeg sikker på, at det bliver en ren begejstring. Jeg har desværre ikke en tegning som jeg kan vise jer, men det kommer forhåbentligt senere.

Hun er nu taget hjem og tegner et par ændringer og vi er gået igang med, at booke en mand med en minigraver:) For der skal flyttes en hel del jord, graves ud og planeres til nye terrasser og bålplads. Der skal graves ud til nye bede til stauder og krydderurter.

Og jo hun har tænkt i helheder og løsninger som vi aldrig selv var kommet på. Der er tænkt på, at haven skal tage sig spændende ud året rundt og ikke mindst skal den være let at holde pæn. Hold da op hvor jeg glæder mig!

Entry filed under: Haven.

Havebilleder. Mørk torsdag.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  29. juli 2009 kl. 15:20

    De ændringer må til , så du kan blive rigtig glad for hendes ideer 🙂

  • 2. olinesunivers  |  29. juli 2009 kl. 15:47

    Losarinas mor:
    Ja, sådan må det være. Jeg skal jo leve med det i mange år, så det skal være helt rigtigt for os!

  • 3. Anette  |  29. juli 2009 kl. 18:22

    Det bliver da spændende at få lavet haven. Hvornår regner i med at ville i gang med det?

  • 4. Sussie  |  29. juli 2009 kl. 21:48

    Det lyder som et rigtigt hyggeligt projekt. Tænk at have sådan noget at glæde sig til her på sommerens næstsidste vers… Det er altid godt med lidt inspiration udefra, særligt til sådan en opgave. God fornøjelse med haven! 😉

  • 5. Madame  |  30. juli 2009 kl. 07:53

    Wauw – det lyder utroligt utroligt spændende! En dag må vi gøre det samme – vores have er helt tilfældig, og jeg er sikker på, man vil kunne meget mere glæde af en have, end vi har.

  • 6. mettelykke  |  30. juli 2009 kl. 09:03

    Det er utoligt hvad de kan se af muligheder..
    Jeg glæder mig til se hvad det bliver til..

  • 7. henriette  |  30. juli 2009 kl. 13:22

    Hvor er det positivt at det kunne lade sig gøre at finde noget I kunne blive glade for. Det bliver spændende gør det ikke..?

    Jeg ser frem til billeder og tegning. 🙂

    Kh Henriette

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

