Skybrud…

23. juli 2009 at 12:11 5 kommentarer


har vi ikke haft, bare en skøn vedvarende regn. Dejligt, det var præcist hvad vi trængte til. Luften bliver renset og den fugtige varme der i de sidste par dage har hængt over os er drevet væk. Lige nu er luften udenfor kølig og frisk!

Jeg vil bruge dagen med lidt indendørs sysler, vasketøj, støvsugning, tørre lidt støv af hist og her osv. Derefter er det vist tid til, at besøge biblioteket og få fyldt depoterne op med ferielæsning. Måske kan jeg lokke et par af pigerne med?

Rigtig god torsdag til dig der læser med her!

DSC05569

Entry filed under: Vejret. Tags: .

Kunne vi … Hundeudstilling.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Pernille  |  23. juli 2009 kl. 13:03

    Jeg kan godt lide regn, specielt sommerregn, når der stadig er varmt udenfor og vandet siler stille og roligt.
    Her har vi haft torden og voldsom regn, nu er det væk, og luften er frisk 🙂

  • 2. Sussie  |  23. juli 2009 kl. 15:35

    Og god torsdag tilbage! Jeg sidder på mit arbejde med et glas ferievin på mit bord og nyder tanken om at have fyraften om en lille time. Det er desværre ikke mig, der skal have ferie, men jeg kan da se frem til en hjemmearbejdsdag i morgen.

  • 3. Anette  |  23. juli 2009 kl. 16:20

    Rigtig god torsdag til dig. Her har det også regnet lidt – så luften er en smule kølig og dejlig frisk.

  • 4. Losarinas mor  |  24. juli 2009 kl. 07:44

    Håber din Torsdag blev som du drømte om 🙂

  • 5. Madame  |  24. juli 2009 kl. 07:53

    Godmorgen, Oline, jeg håber, du fandt noget spændende på biblioteket i går. Her kunne vi også trænge til en ordentlig udrensende skylle fra oven – luften er lummervarm og fugtig 😉

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

