Overflod.

21. juli 2009 at 18:22 5 kommentarer


Der er provianteret i Bazar Vest ved Århus idag. Det betyder, at skabene igen er fyldte med spændende specialiter. Der er handlet oliven, feta, humus og selvfølgelig lækre grøntsager og brød.  Ned i vores turban faldt også en hel kasse med friske hindbær, uhm sikken en overflod!

DSC05560

Entry filed under: Mad. Tags: .

Tour´en. Fælles løb.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  21. juli 2009 kl. 20:03

    hvilken lække overflod !!!
    Jeg har engang læst en krimi , hvor de fandt et barnelig i køleskabet i Bazar vest … 🙂 Nej, undskyld…

  • 2. Madame  |  21. juli 2009 kl. 20:55

    Det lyder utroligt lækkert! Sådan en bazar ville jeg ønske, vi også havde her i Frederiksværk 🙂

  • 3. olinesunivers  |  21. juli 2009 kl. 21:16

    Losarinas mor:
    Det skulle ikke undre mig:)

    Madame:
    Det er et sjovt sted med alverdens spændende ting og det mest fantastiske grønt marked. Jeg vil overveje, at tage kamera med næste gang!

  • 4. Anette  |  21. juli 2009 kl. 21:54

    Lækkert med friske forsyninger. Jeg kan lige så godt tilstå det. Jeg bor og arbejder i Århus men har endnu ikke formået at være ude i Bazaren men jeg vil altså snart derud…..

  • 5. olinesunivers  |  21. juli 2009 kl. 22:00

    Anette:
    Det er på flere måder værd at besøge, så bare afsted med dig!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

