Tour´en.

20. juli 2009 at 21:54 2 kommentarer


Her i foråret blev jeg bidt af en cyklende MTB. Det har siden resulteret i adskillige timers cykling i skoven og langs stranden. Jeg troede aldrig det skulle ramme mig, men jeg er faktisk blevet afhængig af den form for motion. Så snart tiden er til det er det på med cykeludstyret og så afsted 10-15-20-25 kilometer, ja det er utroligt at jeg der knap kunne cykle 1/2 km til brugsen i foråret nu kan cykle 25 km i rask tempo på 1 time. Jeg er faktisk ret stolt over min formåen og jeg troede, at formen var okay. Lige indtil vi idag skulle køre på MTB løjper ved Moesgård. Hold da op hvor fik jeg udfordring og jeg må konstatere, at ben og lunger stadig ikke er i god form, måske er de end ikke i form:)

Men selv om formen ikke er noget, at råbe hurra for så var det alligevel en dejlig tur og som altid blev jeg i rigtig dejlig humør. Så det er helt sikkert ikke sidste gang vi sætter cyklerne bag på bilen og kører til Moesgård for, at køre MTB.

Mountainbikerute_180x334px

Entry filed under: Motion, Naturen. Tags: , .

Tomgang. Overflod.

2 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  21. juli 2009 kl. 07:35

    Det lyder så dejligt, Oline – hvor er det dog en god idé!

    Jeg får lyst til straks at købe en ordentlig cykel og begynde at cykle meget mere.

  • 2. olinesunivers  |  21. juli 2009 kl. 08:21

    Madame:
    Jeg kan kun anbefale det. Det er skønt, at cykle gennem landskabet og se og dufte det hele.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

