Tak.

16. juli 2009 at 22:20 5 kommentarer


Tusind tak for alle hilserne, hvor er de dejlige!

Jeg har sommerferie og absolut ingen planer – det er så absolut ikke sådan jeg plejer, at afholde ferie, men sådan må det være i år. Grunden er, at jeg har lovet at tage med til min svigerindes og brors fødsel når den tid kommer. Og hvornår den tid kommer – ja det er jo lidt uvist. Terminen er overskredet med et par dage, men der kan jo gå helt op til 14 dage over termin før der sker noget. Så jeg venter i spænding og sætter ferieplanerne lidt i bero, for jeg skal være klar til, at møde på Skejby sygehus når der bliver ringet efter mig:)

Det generer mig ikke det mindste, jeg glæder mig til, at få lov til, at være en del af deres fødsel. Det er jo ikke hver dag man skal være Faster vel:)

DSC05500

Entry filed under: Familien.

Renset. Feriestemning.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  17. juli 2009 kl. 08:53

    Det lyder spændende, Oline – og sikke en tillid at vise dig at de gerne vil have dig med til deres barns fødsel.

    Jeg glæder mig til at læse om din oplevelse 🙂

  • 2. Helle K.  |  17. juli 2009 kl. 10:35

    Hvor spændende 🙂
    Det er ved at være mange år siden, jeg blev faster og moster – mine niecer og nevøer er fra 28 til 42 år gamle, så 😉

  • 3. Losarinas mor  |  17. juli 2009 kl. 15:05

    Hvilken oplevelse du går i møde !

  • 4. Gitte J  |  17. juli 2009 kl. 20:00

    Det lyder spændende 🙂
    Jeg skulle have været med til min brors og svigerindes første fødte, men han døde desværre inden han nåede ud.
    Jeg glæder mig til at hører om din oplevelse 🙂

  • 5. olinesunivers  |  17. juli 2009 kl. 21:53

    Ja, det bliver en spændende oplevelse og jeg glæder mig meget, men jeg er også lidt nervøs. Ved ikke helt hvordan jeg vil tage det – selv om man har født 3 børn selv så er det jo ikke det samme som, at skulle stå og kigge på. Men glæden er størst lige nu… og ventetiden lidt lang:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

