Hjælp?

29. maj 2009 at 06:47 8 kommentarer


Min blogroll er blevet væk? Jeg har ingen anelse om hvor den er eller hvordan jeg får den tilbage. Hvis du har en ide om hvordan jeg løser problemet, så skriv gerne!

Entry filed under: Hverdagen.

Status. Hilsen:)

8 kommentarer Add your own

  • 1. pernillepaa1  |  30. maj 2009 kl. 08:30

    Godmorgen Oline

    Jeg kender desværre slet ikke noget til wordpress så jeg kan ikke hjælpe dig.

    Håber at andre kan hjælpe dig .

    God pinselørdag til dig

  • 2. Sandra  |  30. maj 2009 kl. 20:14

    Hejsa Oline.

    Jeg har haft brugt samme skabelon som den du har på her, og min blogroll forsvandt også igår…

    Men går du ind under widgets, trækker link listen over til højre sidepanel – så dur det igen;o)

    Ha en god aften!

  • 3. Tina - omme i London  |  31. maj 2009 kl. 22:42

    Ehmmm… jeg kan altsaa godt se din blogroll nede til hoejre.

  • 4. Henny  |  1. juni 2009 kl. 10:31

    Ja, nu er den i hvert fald tilbage, nederst til højre. De er skøre, de computere, men livet er meget mere interessant med dem end uden!

  • 5. Gitte J  |  1. juni 2009 kl. 12:35

    Min var også blevet væk, så jeg lagde den ind igen, men din er der.
    God Pinse.

  • 6. Marianne  |  2. juni 2009 kl. 08:53

    Jeg håber at du har fået hjælp til problemet og slappet af i pinsen….

  • 7. henriette  |  3. juni 2009 kl. 13:15

    Hej Oline.

    Jeg selv har også haft lidt underlige oplevelser med min side. Jeg bruger godtnok ikke wordpress, men det er højst besynderligt når man ikke kan regne ud hvad pokker der sker.. 🙂

    Håber at du har haft en god pinse og at du stadig har hovedet op og benene ned.

    Venlig hilsen
    Henriette
    http://defemibyen.blogspot.com/

  • 8. Lene  |  11. juni 2009 kl. 17:14

    Hej Oline, håber du har det godt og at du ikke er helt væltet af al det arbejde 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

