Ubalance.

24. maj 2009 at 16:31 11 kommentarer


Det er vist det der er i mit system i øjeblikket. Altid trækker ud og trækker tænder ud. Jeg går til og fra og når ingen vegne. Jeg laver overspringshandlinger i en lind strøm og jeg forsøger, at springer over hvor gærdet er lavest, men ender med at finde det højeste sted. 

Hold da op hvor jeg trænger til, at kunne slippe tøjlerne og trække mig tilbage, bare for en stund!

Entry filed under: Arbejde. Tags: .

Lørdag formiddag. Status.

11 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  24. maj 2009 kl. 18:46

    Kære Oline, jeg håber, du kan få nogle rolige dage snart – måske fridage til at lade op i. Men jeg kender bestemt også til at have det, som du fortæller.

    Ha’ en god aften!

  • 2. pernillepaa1  |  24. maj 2009 kl. 19:34

    Kære Oline, sådan tror at jeg vi alle har det ind imellem. Er der ikke mulighed for at du kan få nogle fridage, de kan jo være guld værd.

    Håber at du får en dejlig aften

  • 3. olinesunivers  |  24. maj 2009 kl. 20:57

    Madame:
    Jeg har en opgave der skal være færdig og som tager mere energi end jeg har i øjeblikket!
    Og samtidig ærger det mig, at jeg igen er endt i den situation. Hvornår lærer jeg dog at passe på mig selv!
    Men det er vi jo flere der skal lære:)

    pernillepaa1:
    Jo, jeg vil finde et par fridage – når opgaven er færdig:) Før kan jeg få mig selv til, at holde fri.

  • 4. mettelykke  |  24. maj 2009 kl. 21:21

    Det kan være svært at holde balance, og lige så svært at forsvarer grænsen, for hvad men magter..
    Lov mig at du passer på dig selv..

  • 5. olinesunivers  |  24. maj 2009 kl. 21:22

    mettelykke:
    Det har du ret i – det ærger mig, at jeg ikke er kommet længere i den udvikling! Og, ja jeg skal gøre forsøget:)

  • 6. Hjerteveninde  |  24. maj 2009 kl. 21:27

    Efter en lang periode med stress har jeg (stort set) fået prioriterne i orden. Men jeg ved også, at det er svært at stoppe op, passe på sig selv og ikke mindste sige fra.

    Pas nu på dig selv Oline, du er det vigtigste i dit liv.

    Mange tanker og kram

  • 7. olinesunivers  |  24. maj 2009 kl. 21:31

    Hjerteveninde:
    Tusind tak for påmindelsen og kloge ord!

  • 8. Ellen  |  24. maj 2009 kl. 22:41

    Puha. Jeg kender det godt, og det kan være svært at sige fra.
    Men husk, at der ikke er nogen, der takker dig for at blive sygemeldt pga. stress.
    Jeg har lært det, men jeg er jo også gammel 😉
    “O.k. det skal jeg nok klare, men hvad skal jeg så ikke lave?” Så kan bossen få lov til at prioritere, kan han…

    Jeg håber du klarer det uden at være mere end bare meget træt.

  • 9. Losarinas mor  |  25. maj 2009 kl. 10:30

    Du ved det selv og alle de andre har jo sagt det…
    Så jeg sender bare en tanke af de kærlige 🙂

  • 10. Marianne  |  25. maj 2009 kl. 17:03

    Jeg håber at du snart finder balancen igen – det andet er alt for hårdt i det lange løb

  • 11. Lene  |  25. maj 2009 kl. 19:54

    Også ønsker herfra om at balancen kommer tilbage, for det andet kan man ikke holde til i længden 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

