Lørdag formiddag.

23. maj 2009 at 08:32 9 kommentarer


Jeg kan høre vindmøllerne på havnen her til morgen. Det betyder, at der blæser en mere end frisk vind. Det generer mig ikke det mindste idag. Jeg skal bruge et par timer i formiddag på, at arbejde. Derefter står den på indkøb og lidt rengøring. Yngste skal hentes fra overnatning hos en veninde og engang lige efter frokost kan weekenden rigtig sætte igang her på matriklen. 

Resten af lørdagen er uden planer og jeg er klar på, at indtage den i et roligt tempo og gerne med benene oppe:) 

Hvilke planer har du for lørdag?

Entry filed under: Weekend. Tags: , , .

Et par timer. Ubalance.

9 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  23. maj 2009 kl. 09:29

    Det lyder smukt, at du bor tæt på havnen! Indkøb og rengøring har vi til fælles i dag – og elleres håber jeg at få tid til at være lidt i haven, hvis vejret klarer op – det er både gråt og trist og meget blæsende lige nu 🙂

    God lørdag til dig!

  • 2. Kari  |  23. maj 2009 kl. 09:34

    Det lyder til at du bor dejlig tæt på hvaet omkring Djursland. Det må være dejligt.

    Min dag skal indeholde en tur til nabobyen. Jeg skal finde på en personlig jubilæumsgave, jeg kan ønske mig til mit jubilæum midt i juni. De ønsker jeg havde givet var ikke personlige nok – mente de.

    Ellers er der også rengørning og så skal der hækles 😉

    Rigtig god lørdag!

  • 3. pernillepaa1  |  23. maj 2009 kl. 09:40

    Her har det også bare blæst i morges, men det er ved at stilne lidt af. Morgens første tur med Hugo er overstået 🙂
    Jeg har planer om at hygge mig, jeg skal lidt op og ose og det eneste jeg vil lave af huslige sysler er at sætte en maskine over med tøj, det skal være min dag for det har min krop brug for 🙂

    Rigtig god lørdag til dig

  • 4. olinesunivers  |  23. maj 2009 kl. 09:47

    Madame:
    Det er skønt, at bo så tæt på havet. Havnen er en lille men stadig aktiv fiskerihavn.
    Vores dag ligner meget hinanden, dog skal jeg ikke i haven ihvertfald ikke for, at lave noget:)

    Kari:
    Jeg nyder, at have havet så tæt på. Der går ikke en dag hvor jeg ikke er forbi og se havet og når vi bor så tæt på kan vi altid dufte og høre havet!
    Det lyder da som en dejlig opgave du skal ud på idag, men jeg kan forestille mig, at den er svær? Glæder mig til, at høre hvad du fandt på!

    Pernillepaa1:
    Solen er kommet frem heroppe, men det blæser stadig godt.
    En ose tur igennem Odense er så absolut ikke den værste måde, at bruge en lørdag på. I har så mange spændende butikker!
    Det lyder som en god ide, at lade kroppen sætte tempoet idag.

  • 5. Pernille  |  23. maj 2009 kl. 09:53

    Det er heldt vildt det kun er lørdag, jeg går rundt med en fornemmelse af, at nu må det være søndag, så ungerne snart kan komme hjem 🙂
    Det giver så en ekstra dag, der skal bruges sammen med bedsteveninden. Mon ikke vi skal strikke og vende verdenssituationen, mens vi drikker den ene kande the efter den anden 🙂

    Ha en god lørdag

  • 6. olinesunivers  |  23. maj 2009 kl. 09:55

    Pernille:
    Det er da skønt, at tror det er søndag men opdage, at det kun er lørdag!
    Selvfølgelig skal du undvære ungerne en dag mere, men det lyder til, at der er gode planer for dagen!
    Rigtig god lørdag til dig også.

  • 7. Anette  |  23. maj 2009 kl. 10:08

    Her er ikke de vilde planer – en dejlig tur ud hvis ikke det regner helt vildt. Lyder dejligt med en afslappende lørdag 😉 God dag til dig og dine

  • 8. olinesunivers  |  23. maj 2009 kl. 10:10

    Anette:
    Engang imellem er det bare skønt med en dag uden de vilde planer! Tak og i lige måde.

  • 9. Pi Andrea  |  24. maj 2009 kl. 10:23

    Hej… :o)
    Tak for din søde kommentar på min blog… :o)
    Det er da også bare en skøn hund du har… :o)
    En lille søndagshilsen… :o)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

