Et par timer.

22. maj 2009 at 07:32 9 kommentarer


Jeg er på vej på arbejde. Det bliver forhåbentlig en kort, men effektiv dag. Jeg skal lave et oplæg med power point og folder færdigt. . Jeg håber, at ordene vil flyde i de rigtige vendinger, så jeg kan få lavet materialet  og derefter holde weekend. 

Resten af familien har fri idag, så stemningen er som om det allerde var weekend, dvs. der soves på næsten alle værelser på dette tidspunkt:) 

Jeg har lige været på en tur rundt i haven med hundene. Alt er godt vådt efter nattens uvejr. 

God fredag til dig. 

DSC05369

Entry filed under: Arbejde. Tags: , , .

Blomsterhav. Lørdag formiddag.

9 kommentarer Add your own

  • 1. Lene  |  22. maj 2009 kl. 08:52

    God arbejdslyst og sådan en lille hund kan da få en i godt humør 🙂

  • 2. mettelykke  |  22. maj 2009 kl. 09:03

    Nejee hvor hun vokser, benene er blevet dobbelt så lang..
    God arbejdslyst, håber det glider let..

  • 3. Tina - omme i London  |  22. maj 2009 kl. 09:59

    Neeeeeej, hvor er hun bare soed!
    God weekend til dig ogsaa.

  • 4. Kari  |  22. maj 2009 kl. 14:06

    Rigtig god arbejdslyst.
    Håber du er ved at være hjemme igen, så du kan nyde ½ dag længere weekend.

  • 5. pernillepaa1.  |  22. maj 2009 kl. 15:31

    Ja her var også blevet varslet det værste uvejr men der kommer ikke en dråbe vand 🙂

    Hvor er den dog sød den lille vuffe.

    Knus

  • 6. Anette  |  22. maj 2009 kl. 16:36

    Hvor er hun dog skøn (er det Luna hun hedder?) Håber du havde en kort dag så du forlængst er gået på week-end med resten af familien. Knus

  • 7. Madame  |  22. maj 2009 kl. 21:13

    Hvor er den dog kær jeres lille hund! Rigtig god weekend til dig!

  • 8. Bente  |  23. maj 2009 kl. 00:08

    Åhhrr, hun er bare cute, hende Luna 😉 .
    Nyd weekenden med hende og resten af familien 🙂 .

  • 9. Miriam  |  23. maj 2009 kl. 03:07

    nydelig hund. rase?

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

