Meget om ørerne.

21. maj 2009 at 09:29 8 kommentarer


Lige nu er jeg inde i en periode hvor der er lige lovligt “meget om ørerne”. Faktisk syntes jeg selv, at det er lige i overkanten med det tempo jeg må holde for, at nå det hele. D-vitamin mangel og nu en kæmpe forkølelse har absolut ikke gjort det lettere, at holde tempoet og opgaverne i gang. 

Men idag er der en kærkommen helligdag næsten midt i ugen. Jeg har absolut ingen planer og kan gøre præcis som jeg har lyst til. Jeg tror det bliver hygge herhjemme, lidt hjemlige sysler og måske kigge lidt på et par arbejdsopgaver, ikke fordi jeg skal idag, men fordi jeg har lyst og ved, at det vil lette i de kommende dage. 

Dagen er startet sent og tempoet er roligt, ah det var lige hvad jeg trængte til. Hvilke planer har du for idag?

IMG_0097

Entry filed under: Arbejde, Sygdom. Tags: , , , .

Glæde – mandagstema. Den bedste medicin.

8 kommentarer Add your own

  • 1. henriette  |  21. maj 2009 kl. 11:55

    Ja her behøver jeg vist ikke sige mere end… Jeg ved hvordan du har det. 🙂

    Men som med mig selv, så også med dig. Pas på dig og nyd din frie dag. Det er skønt at det er en langsom dag.

    Kærlig hilsen
    Henriette

  • 2. Bente  |  21. maj 2009 kl. 13:15

    Hmmm … det lyder lidt, som om din krop råber vagt i gevær. Pas nu på dig selv, ikk’!

    Vi er lidt for nemme at få i knæ, når ‘systemet’ ikke fungerer optimalt. Selv røg jeg ned med den værste forkølelse, jeg har haft i årevis, 14 dage efter at jeg var startet på arbejde (på nedsat tid) igen efter min stresssygemelding.

    Nyd din fridag! Jeg er så heldig, at jeg har ‘tvunget’ fri i morgen også 😉 .

  • 3. olinesunivers  |  21. maj 2009 kl. 14:36

    Henriette:
    Tak!

    Bente:
    Jeg tror du har ret, jeg har mange undskyldninger; høfeber sæson osv. men jeg tror du har ret!

  • 4. Anette  |  21. maj 2009 kl. 15:39

    Ja det kan være det er kroppens måde at sige fra på. Pas på dig selv og nyd din fridag.

  • 5. Lene  |  21. maj 2009 kl. 16:13

    Nyd fridagen og lad arbejdsopgaverne ligge, du har brug for tid til at koble af 🙂

  • 6. olinesunivers  |  21. maj 2009 kl. 16:15

    Anette:
    Ja det er vist ikke til, at misforstå – hvis jeg bare vil høre efter!

    Lene:
    Du har ret, men jeg har så svært ved at lade det ligge før jeg er færdig!

  • 7. Madame  |  21. maj 2009 kl. 20:56

    Jeg håber, det er ved at gå fremad med at få hældt på dine D-vitamin depoter, Oline.
    Jeg har sagt hej til et rådyrkid i dag og fejret mit barnebarns 4-års fødselsdag – det var dejlige oplevelser 🙂

  • 8. olinesunivers  |  21. maj 2009 kl. 21:03

    Madame:
    Jeg fik tager nye blodprøver i mandags og venter nu på resultatet, jeg håber de er steget helt vildt:)
    Ja, jeg så billederne af både rådyrkid og barnebarn hos dig, begge var kære små!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

