Den bedste medicin.

21. maj 2009 at 17:04 5 kommentarer


Pludselig trængte jeg bare så meget til en tur på MTB ud langs stranden og ind i skoven. Skidt med forkølelse og høfeber, jeg kom afsted og fik trådt godt igennem på pedalerne. Jeg er sikker på, at det var lige den medicin jeg trængte til! 

DSC05356

Entry filed under: Motion. Tags: .

Meget om ørerne. Blomsterhav.

5 kommentarer Add your own

  • 1. mettelykke  |  21. maj 2009 kl. 17:45

    Du er så sej til tage en cykel tur.. Og jeg er sikker på det er god medicin, som giver ro imellem ørene og ny energi.

  • 2. olinesunivers  |  21. maj 2009 kl. 20:11

    mettelykke:
    Det var hårdt, men sikke en lindring bagefter der var sammenhæng mellem krop og psyke for første gang i lang tid!

  • 3. Madame  |  21. maj 2009 kl. 20:53

    Det lyder rigtig dejligt, Oline! Og med den lækre cykel, du har, må det være en glæde at cykle.

  • 4. olinesunivers  |  21. maj 2009 kl. 21:01

    Madame:
    Det er det og hold da op hvor har jeg savnet det!

  • 5. Hjerteveninde  |  22. maj 2009 kl. 08:29

    Motion er sundt for sjælen – det kan vi hurtigt blive enige om.

Skriv en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com