Stille morgenstund.

10. maj 2009 at 06:20 3 kommentarer


Jeg nyder stilheden i huset, haven, byen – ja, lige nu kunne jeg godt fristes til, at tro at hele verden er stille. Her i mit univers er der stille – kun fuglenes muntre sang i haven kan høres. 

Der er ro på alle værelserne og tror mig det er der ihvertfald et par timer endnu. 

Jeg elsker sådan en tidlig søndag morgen. Gåtur rundt i haven med hundene. Kaffe i den spæde morgensol. 1 maskine tøj snurrer i maskinen og dagen er til fri afbenyttelse. Der er ingen faste planer eller aftaler, jeg kan gøre præcis som jeg har lyst til. 

Hvad er din planer for denne skønne søndag? 

IMG_0062

Entry filed under: Weekend. Tags: , , .

Bytur og brunch. Overspringshandling eller noget…

3 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  10. maj 2009 kl. 07:22

    Det lyder så dejligt Oline, jeg elsker også tidlige morgener helt for mig selv. Min dag ser næsten ud som din, vask, men ingen faste planer – så vejret får lov til at afgøre, om det bliver haven, der skal nydes. Det ser ud til sol, heldigvis :O)
    Ha’ en god søndag!

  • 2. Losarinas mor  |  10. maj 2009 kl. 08:57

    Her er også stille, trods dagen er godt i gang 🙂
    Kan godt forstå du nyder dine stille stunder- du har jo huset fuldt 🙂
    Jeg skal bruge dagen på kaniner, mad , haven og så mine børn , der vi komme for at fejre Mors Dag med mig 🙂

  • 3. Anette  |  10. maj 2009 kl. 09:18

    Lyder skønt med en søndag uden planer. Vi skal til frokost ved min mor – og far – og ellers trænger vi bare til at slappe. Det eneste skulle da lige være en gang gulvvask – det trænger virkelig 😉 Lyder som en skøn morgenstund – rigtig god søndag.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

