Overspringshandling eller noget…

10. maj 2009 at 21:11 3 kommentarer


Jeg skulle forestille, at forberede mig til arbejde imorgen – men det er som om jeg ikke er motiveret mere:) og fingrene finder spændende sider på nettet. Bla. faldt jeg over denne skønne netbutik  her kunne jeg godt lade mig friste af et par ting eller 10. Men jeg er standhaftig og vender nu næsen tilbage til arbejdet.

Entry filed under: Arbejde. Tags: .

Stille morgenstund. Ansvar – mandagstema.

3 kommentarer Add your own

  • 1. Ellen  |  10. maj 2009 kl. 23:48

    Du har da forhåbentlig også haft tid til at nyde det helt vidunderlige sommervejr i dag?
    Arbejde skal du da ikke tænke på før i morgen… eller hvad?
    Jeg vil slet ikke fortælle dig, at jeg ikke skal tænke på det før onsdag morgen 🙂
    Det var en dejlig beskrivelse af dine morgenture i haven – det var næsten som at være der selv – meget poetisk og fredfyldt.

  • 2. Madame  |  11. maj 2009 kl. 07:32

    Sikke en lækker hjemmesiden, Oline, jeg kan godt forstå, du blev fanget af alt det spændende. Tak for herlig inspiration og ha’ en dejlig mandag 😉

  • 3. Bente  |  11. maj 2009 kl. 23:03

    Du kom måske også til at tænke på, om du overhovedet havde brug for nogle af de lækre ting? Sådan synes jeg i hvert fald (heldigvis), at jeg oftere og oftere får det. Det er dejligt billigt 🙂 .

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

