Lørdag.

9. maj 2009 at 08:13 5 kommentarer


Ah, den ekstra fridag i forbindelsen med weekenden gør godt. Det er kommet lidt overskud ind på kontoen og jeg er klar til en tur uden for hjemme og væk fra haven. 

Ofte har jeg svært ved, at tage væk hjemmefra i weekenden. Jeg syntes, at der tilbringes tilstrækkelig mange timer væk i løbet af ugen, så weekenden vil jeg gerne nyde hjemme i hus og have. 

Men den ekstra fridag igår gør, at jeg har nydt det herhjemme og derfor er klar til en tur ud. Der er også behov for en shoppe tur til byen. Jeg TRÆNGER til, at shoppe og ose rundt i Århus i et par timer. Jeg er sikker på, at pigerne gerne vil gøre mig selskab, så jeg vil lige gå en runde på værelserne og spørge hvem der vil med!

Hvad er dine planer for idag?

DSC05328

Entry filed under: Weekend. Tags: , , , .

Årskortet er fornyet. Bytur og brunch.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Losarinas mor  |  9. maj 2009 kl. 08:30

    Der er også kommet nogle ting på plads hos dig, og det giver jo også overskud !
    Nyd jeres tur i byen 🙂

  • 2. olinesunivers  |  9. maj 2009 kl. 08:33

    Losarinas mor:
    Det har du ret i. Det var en kæmpe lettelse og selvfølgelig giver det overskud:)

  • 3. pernillepaa1  |  9. maj 2009 kl. 08:52

    Jeg havde jo desværre ikke den der ekstra fridag 🙂 men hvor jeg kender at have lyst til at ose, jeg håber I får en dejlig tur.
    Vi skal til fødselsdag hos min mor her til middag, så vores lørdag er fyldt ud. solen skinner og det kan ikke andet blive en dejlig dag 🙂
    Knus

  • 4. Anette  |  9. maj 2009 kl. 13:00

    Det er også skønt at nyde week-enden hjemme – andre gange er det fint at komme ud synes jeg. Vi var i Storcenter Nord i Århus kl. 10 da specialbutikkerne åbnede så gaven til mor (og svigermor) er klaret – jeg faldt selv over et par småting og der blev købt lidt mad. Om lidt er vi på vej ud til svigermor og så er den lørdag gået 😀 God shopping til jer.

  • 5. mettelykke  |  9. maj 2009 kl. 14:18

    Åh, jeg kunne også tænke mig en tur til Århus og få shoppet igennem..
    Det kan ikke vare så længe før jeg skal en tur til fastlandet.
    God lørdag..

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

