2. maj.

2. maj 2009 at 07:29 13 kommentarer


Solen skinner og jeg har fødselsdag idag:) 

Lige nu nyder jeg morgenkaffen i sengen med den bærbare og familien puslende i køkkenet. Om lidt er morgenbordet klar og jeg kan sætte mig til en veldækket bord. 

Rigtig god lørdag til dig.

dsc05326

Entry filed under: Weekend. Tags: , , .

Hvor blev den lige af? Tusind tak!

13 kommentarer Add your own

  • 1. Kari  |  2. maj 2009 kl. 07:40

    Tillykke Tillykke Tillykke, Oline, med fødselsdagen.
    Vejret er skønt, du hygger allerede, kan jeg læse :0)
    Rigtig god dag og et stort fødselsdagsknus her fra :0D

    Knus Kari

  • 2. mettelykke  |  2. maj 2009 kl. 08:18

    Hjertlig tillykke med fødselsdagen kære Oline.
    Du har været over sød hele året, kan jeg se på vejret.
    De bedste ønsker for en dejlig dag.
    Hurra skal lyde her fra Ærø.

  • 3. Pernille  |  2. maj 2009 kl. 08:18

    Tillykke med dagen 🙂
    Vejret er skønt og du må have en fantastisk dag 🙂

  • 4. Anette  |  2. maj 2009 kl. 08:38

    Stort tillykke med fødselsdagen. Håber du får en dejlig dag med familien. Vejret er skønt ihvertfald. Mange fødselsdagshilsner herfra.

  • 5. Bente  |  2. maj 2009 kl. 09:31

    HIP HIP HURRA – og hjertelig tillykke 😆 .

  • 6. Hjerteveninde  |  2. maj 2009 kl. 10:32

    Stor tillykke. Med den skønne vejr er det nogle der har været søde ;o)

    God weekend.

  • 7. pernillepaa1  |  2. maj 2009 kl. 12:46

    Stort stort tillykke jeg synger lige lidt for dig. Håber du får en dejlig dag, vejret er ihvertfald med dig.
    Knus

  • 8. Grønlandsposten  |  2. maj 2009 kl. 14:36

    Tillykke med dagen Oline! Lyder til at være en skøn dag at have fødselsdag på 🙂

  • 9. Losarinas mor  |  2. maj 2009 kl. 15:27

    Hvilken dejlig kvinde du må ha været i året der er gået 🙂

  • 10. Deborah  |  2. maj 2009 kl. 18:03

    Tillykke med dagen – håber den bliver rigtig god!

  • 11. Gitte  |  2. maj 2009 kl. 20:31

    Stort tillykke 🙂 Jeg håber virkelig du har haft en god dag og det forsætter lidt endnu.

  • 12. jonna  |  2. maj 2009 kl. 20:59

    Tillykke med dagen du har da haft et skønt vejr.

  • 13. Madame  |  3. maj 2009 kl. 07:28

    Et stort forsinket tillykke til dig! Jeg håber, du havde en dejlig dag i går :o)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

