Søndag og konfirmation.

26. april 2009 at 07:42 7 kommentarer


Det er sidste søndag i april og vi skal bruge dagen ved naboens datters konfirmation. Jeg glæder mig til, at være med til at fejre hende. 

Solen har ikke vist sig endnu og vejrudsigten lover regn senere. Men jeg klager ikke, vi har haft nogle skønne dage med sommerfornemmelse. Billedet her er fra fredag og årets første strandtur. 

dsc05255

Entry filed under: Vejret, Weekend. Tags: , .

Lørdag. Hvor blev den lige af?

7 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  26. april 2009 kl. 09:15

    Sikke et dejligt billede – det emmer af sol og varme! Er det dine unger, Oline?
    Ha’ en rigtig god dag til konfirmationen. Måske er det en fordel, at det regner, så I ikke ærgrer jer over at gå glip af en smuk forårsdag i det fri 😉

  • 2. Marianne  |  26. april 2009 kl. 09:18

    Jeg skulle også havde været til nonfirmation igår, men måtte melde afbud 😦

  • 3. Anette  |  26. april 2009 kl. 09:26

    Det er et skønt billede – have ser rigtig flot ud. God dag til konfirmation – her har solen svært ved at trænge igennem så vi må se om der kommer regn i dag. God søndag.

  • 4. Losarinas mor  |  26. april 2009 kl. 09:52

    Åh, havet !
    Lidt ren ville nu gøre godt, jorden tørster.

  • 5. Losarinas mor  |  26. april 2009 kl. 09:53

    Ren = regn 🙂

  • 6. pernillepaa1  |  26. april 2009 kl. 14:22

    Sikke et dejligt strandbillede, tænk sig at det kun er april.
    Kan I have en rigtig dejlig fest.
    Knus og god søndag

  • 7. Tina - omme i London  |  1. maj 2009 kl. 15:56

    Dejligt billede. 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

