Lykkelig.

21. april 2009 at 14:56 4 kommentarer


Disse dage foregår i er roligt tempo, hvalpen sætter dagsordenen herhjemme og vi rette alle ind, så hun kan få den bedste start på livet her hos os. For mig betyder det en del hjemmearbejde og brug af flex-tid og med den vejrudsigt kan jeg kun sige, “Ah”. 

Dagene foregår i haven og på terrassen. Der er ren nydelse og jeg mærker et strejf af lykke. Livet er dejligt! 

dsc05196

Tidligere idag var jeg på besøg hos boghandleren og øjnene faldt straks på denne bog. Nu vil jeg sætte mig godt tilrette i solen og nyde kaffen og bogen.

Entry filed under: Hverdagen.

Mandagstema – hverdagsluksus. Luna.

4 kommentarer Add your own

  • 1. pernillepaa1  |  21. april 2009 kl. 23:08

    Ja du har da været heldig med vejret, det er også en god årstid at få en hvalp på. 🙂
    Jeg kender ikke den bog du har købt , men jeg kan godt lide dens tittel 🙂
    Kan du have en god aften

  • 2. olinesunivers  |  22. april 2009 kl. 07:03

    pernillepaa1:
    Ja, vejret har været skønt og det har været muligt, at være i haven stort set hele dagen.
    Bogen er om Kognitiv terapi og skrevet af Irene Henriette Oestrich. Det jeg har nået, at læse virker godt skrevet.

  • 3. Madame  |  22. april 2009 kl. 07:07

    Det er da den skønneste årstid at gå og flexe hjemme i haven – og din bog ser spændende ud – lige sådan en én, der kunne havne i min indkøbskurv 🙂

  • 4. olinesunivers  |  22. april 2009 kl. 07:16

    Madame:
    Jeg nyder også tiden hjemme. Vi har været meget i haven og på terrassen.
    Jeg tror bogen er god. Jeg er uddannet kognitiv terapeut og er naturligvis interesseret i alt hvad Irene Henriette Oestrich skriver, så de fleste af hendes bøger står i min bogreol.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

