Mandagstema – hverdagsluksus.

20. april 2009 at 15:40 8 kommentarer


Den første tanke der kommer til mig da jeg læser denne uges tema er – TID. For mig er det luksus, at have tid –  god tid. Tid til, at gøre det jeg skal gøre hjemme og på arbejde. Tid til, at nyde hjemme og på arbejde. Tid til, at være hjemme og på arbejde. Når jeg har tid har jeg overskud til, at mærke livet. 

Tid kan føles en evighed eller tiden kan flyve afsted. Dine følelser vælger hvordan du oplever tiden. 9 måneders graviditet føles som uendelig lange indtil fødslen og pludselig inden du får set dig om fylder barnet 18 år! 

Så gik der tid med det:)

dsc05187

Entry filed under: Hverdagen, Mandagstema. Tags: .

Kun en tåbe… Lykkelig.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  20. april 2009 kl. 16:18

    Ja tid er vist hverdagsluksus for rigtig mange. Det er rigtig godt formuleret.

  • 2. Madame  |  20. april 2009 kl. 19:02

    Åh ja, hvor har du ret! Jeg mindes de ni måneders graviditet som meget lang tid, men underligt nok synes jeg, at dagene flyver af sted nu. God tid er nemlig ren luksus :O)

  • 3. Petunia  |  20. april 2009 kl. 19:36

    Å ha god tid er et must. Jeg hater å være for sent ute. Det setter meg helt ut. Det verste som er, er å forsove seg. Ikke høre vekkerklokken. Da er jeg helt desorientert resten av dagen:/
    Tid er luksus!!!

  • 4. Randi's Tanker  |  20. april 2009 kl. 20:10

    Det er mange som tenker tid når det snakkes om hverdagsluksus. Jeg er sykemeldt for tiden og har ikke dette problemet. Min hverdagsluksus er til utvortes bruk.

  • 5. Lene  |  20. april 2009 kl. 21:12

    Som jordemoderen sagde, nyd hende, hun løber snart på rulleskøjter 🙂

  • 6. Simone's Mor  |  20. april 2009 kl. 22:28

    Og tiden går kun hurtigere jo ældre vi bliver..
    Jeg kan ikke følge med her.. Dog fik jeg et par timer forærende da jeg droppede tv 🙂

  • 7. Koselig  |  22. april 2009 kl. 20:24

    Jeg er helt enig! Tid til alt… tid til å kose seg, sove, slappe av, jobbe, gjøre hobbier, familie og venner… trene… lese, tv…

    tiden flyr! 🙂 Tid er luksus ja

  • 8. Melusine  |  22. april 2009 kl. 21:14

    Tid er absolutt en luksus, særlig å ha tid til det en har lyst til 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

