Doven blogger.

15. april 2009 at 22:05 9 kommentarer


Det er vist hvad jeg er i disse dage. Liggende på sofaen med dem bærbare i skødet smutter jeg ind og ud på besøg hos jer, smider en kommentar hist og her, men er ikke særlig kreativ. 

Mine egne ord står ikke lige frem i kø for, at ville ud – og jeg gider ikke hente kameraet og smide et billede på bloggen. Jeg må acceptere, at jeg lige i disse dage er en doven blogger.

Entry filed under: Blog. Tags: , .

Gensyns glæde. Søgang og højt humør.

9 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  15. april 2009 kl. 22:09

    Sådan er det indimellem – der er jo ingen tvang. Men bare du ikke er doven når i får hvalpen – for hvis jeg har husket/læst rigtigt så er det i morgen i skal hente hende? Årrrrrh hvor skønt med sådan en glad, fræk og dejlig hvalp 😀

  • 2. olinesunivers  |  15. april 2009 kl. 22:15

    Anette:
    Det er imorgen:) og måske er det det der har optaget mine tanker i de sidste par dage! Du kan tro vi glæder os. Imorgen kl. 8 er vi klar ved Molslinien…

  • 3. mettelykke  |  16. april 2009 kl. 06:32

    jeg kan godt forstå du glæder dig, til den lille vuffer.
    Fra i dag bliver der masser at tage billeder af. :-))

  • 4. Kari  |  16. april 2009 kl. 06:32

    Sådan har vi det vist alle sammen med mellemrum. Læser et indlæg klikker for at skrive en kommentar og… så er hjernen total tom for ord. Prøver at skrive et indlæg, men ordene forbliver uskrevne.

    Fra idag får du jo noget at skrive om. Så mon ikke der kommer et indlæg eller tom i de kommende dage? ;0)

    Rigtig god dag med introduktion af nyt familiemedlem.

  • 5. Bambi72  |  16. april 2009 kl. 07:54

    De tider skal der også være plads til…

  • 6. Madame  |  16. april 2009 kl. 08:21

    Det lyder dejligt at dovne på sofaen, Oline :O) Jeg glæder mig til billeder af den lille ny 🙂

  • 7. pernillepaa1.  |  16. april 2009 kl. 13:12

    Man skal dælme også have lov til at have nogle dage hvor man bare ikke orker noget, men hvis jeg ikke husker helt forkert så er det da nu idag eller i morgen at I skal hente den lille ny, ha så kan du slet ikke lade være med at tage billeder 🙂
    Knus og god dag

  • 8. Bente  |  16. april 2009 kl. 13:24

    Jamen, sådan nogle dage (uger, måske endda) skal der da bestemt være plads til. Nyd sofalivet (nå ja, og arbejdslivet) 😀 .

  • 9. Hjerteveninde  |  16. april 2009 kl. 15:25

    Min blog er jo forholdsvis ny, så lige nu kunne jeg skrive alt muligt og umuligt. Men jeg vil lige se tiden lidt an, da trafikken på siden ikke er så stor. Vil se om “den holder vand” 🙂

    Og sofatid med pc på skødet er jo dejligt nok 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

