Spærret adgang.

11. april 2009 at 07:52 9 kommentarer


Det er da utroligt, et par feriedag med total afkobling af hjernen og vupti, koderne til netbanken er glemt. Det geniale er så, at jeg brugte alle 3 forsøg inden det gik op for mig, at jeg ikke brugte den rigtige kode. Meddelelsen forstod jeg dog med det samme; “spærret adgang”. Nu kan jeg så kun vente på, at banken åbner tirsdag og kan sende mig en ny kode. Ak ja, så kan jeg lære det!

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Langfredag. Nydning.

9 kommentarer Add your own

  • 1. Susanne  |  11. april 2009 kl. 09:03

    Hvor helt igennem ufatteligt irriterende. Jeg håber, feriedagene var det værd :o)

  • 2. Madame  |  11. april 2009 kl. 09:03

    Øv, sikke en redelighed, Oline.
    Men alligevel vil jeg ønske dig en god påskelørdag :O)

  • 3. Fru Rønne  |  11. april 2009 kl. 09:03

    Tænk positivt – hvor mange penge kan du bruge inden tirsdag,- og slet ikke se det på kontoen…….før tirsdag 🙂

  • 4. Marianne  |  11. april 2009 kl. 09:03

    Du er vist total gået på påske ferie…

  • 5. Anne  |  11. april 2009 kl. 09:07

    ups 🙂

  • 6. Anette  |  11. april 2009 kl. 09:32

    Det kan ske 😀 Jeg har prøvet at glemme pinkoden til visakortet efter en sølle uges ferie i udlandet hvor jeg ikke havde brugt det. Træls – men det nåede ikke at spærre inden jeg kom i tanke om koden 😀

  • 7. mettelykke  |  11. april 2009 kl. 09:40

    Det er da også svært at huske alle de koder.
    Og man er bare sådan på den når de slettes af hukommelsen..
    Ha`en dejlig dag i solen, den er ikke kodet… :-))

  • 8. Kari  |  11. april 2009 kl. 09:54

    Det er jo det der kan ske…
    Tænk at man kan koble så meget fra på så få dage 🙂

    Nu må du have en rigtig god afslappende påskelørdag.

  • 9. olinesunivers  |  11. april 2009 kl. 10:03

    Susanne:
    Det er den!

    Madame:
    Ja, det er noget rod. Tak og i lige måde.

    Fru Rønne:
    Tanken har strejfet mig:)

    Marianne:
    Det er ren afslapning.

    Anne:
    Præcist

    Anette:
    Selvfølgelig kan det ske – men hvorfor lige for mig?

    mettelykke:
    Engang imellem syntes jeg livet består af koder:)

    Kari:
    Jeg må have trængt til en total afkobling:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

