Langfredag.

10. april 2009 at 09:33 8 kommentarer


Jeg blev vækket tidligt, at solen idag. Den skinnede med en sådan kraft at mit østvendte soveværelse allerede tidligt var for varmt, at sove i. Det tegner godt for dagen! 

Formiddagen skal bruges på en gang agilitytræning med hoppehunden. Derefter hjem til en dejlig frokost og så er resten af dagen ledig til lige præcist det vi har lyst til. 

Hvilke planer har du for idag?

Entry filed under: Tradition. Tags: , .

Påske. Spærret adgang.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Hjerteveninde  |  10. april 2009 kl. 09:39

    Er jo i campingvognen, så dagen skal nok gå med at sidde i en stol med fødderne oppe, kolde drikke og lidt ugeblade (har ikke fået en bog med). Måske tager jeg med ud og sejle, men ellers bare slappe af og hygge mig med familien og de 3 vennepar vi har omkring os.

    God fredag :o)

  • 2. mettelykke  |  10. april 2009 kl. 10:29

    Mon ikke det er i dag græsset skal slås for første gang…
    Søren er begyndt at mumle nogle om at båden skal klargøres til sæsonen, men jeg kan slet ikke høre ham.:-))
    De bedste ønsker for en dejlig påske dag..

  • 3. Kari  |  10. april 2009 kl. 11:17

    Den havde ikke nogen dagsorden, da jeg stod op, men lige nu fjerner jeg græs mellem flisserne og i eftermiddag, kan det være jeg snupper en gåtur, så tankerne kan få frit løb.

    Glædelig langfredag.

  • 4. olinesunivers  |  10. april 2009 kl. 14:21

    Hjerteveninden:
    Uha, det lyder som en rigtig god plan for en laaaannngfredag;)

    mettelykke:
    Der er også gang i alle græsplænerne heromkring, det er ikke lige det bedste for min allergi:(
    Det med båden kan jeg godt forstå du ikke hører, jeg kan forestille mig, at det er hårdt arbejde?

    Kari:
    Sjovt, som nogen fjerne græs, andre slå det og endnu flere har kun mos hvor der skulle være græs:)

  • 5. Fru Rønne  |  10. april 2009 kl. 14:37

    Maler sgu døre og karme!!

  • 6. Madame  |  10. april 2009 kl. 15:56

    Det lyder så dejligt! Jeg har slået græs, klippet roser ned og gået en tur i det skønne vejr i Liseleje, hvor der var loppemarked.
    Ha’ en fortsat dejlig langfredag 😉

  • 7. Grønlandsposten  |  10. april 2009 kl. 16:22

    Havde egentlig planer om at lufte skiene, men nattens og formiddagens snefald har sat en stopper for den plan. Det der kommer ned er nemlig våd og tung tøsne 😦 I stedet slapper vi af indendøre, avisen er læst og jeg er i gang med en tur rundt i blogland.

    Go’ forårs-langfredag 🙂

  • 8. Lene  |  10. april 2009 kl. 19:15

    jeg har plantet vintergækker, erantis og små klokkeblomster 🙂

    Så har jeg set på kunst og gået en lang tur i bakket terræn, spist is og nu er jeg træt 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

