Stille morgenregn.

8. april 2009 at 08:33 10 kommentarer


Jeg syntes det er så hyggeligt, at vågne til lyden af stille regn mod taget. Uhm, på en feriedag er det lig med indendørssysler og hygge. Det er helt okay, de sidste par dage har været aktive og budt på udendørsaktiviteter også, så det er såmænd meget hyggeligt med en dag med regn. Sådan var mine tanker denne morgen LIGE INDTIL jeg kom i tanke om, at jeg har tørresnoren fuld af tøj jeg ikke nåede, at tage ind igår. ØV ØV ØV jeg hader det – og tror mig det er ikke første gang jeg laver den øvelse. En ommer det er hvad det er!

Entry filed under: Hverdagen. Tags: .

Lang ventetid. Påske.

10 kommentarer Add your own

  • 1. Kari  |  8. april 2009 kl. 08:49

    Det vådter meget lidt her. Håber det stopper, da jeg har en ide om at jeg skal ud og gå en tur med klapvogn og Yngate og få handlet lidt ind.
    Nå må vi se.

    Fortsat god ondag med indehygge :0)

  • 2. Madame  |  8. april 2009 kl. 08:51

    Åh, det var rigtig ærgerligt med vasketøjet! I kunne måske have en tørresnor med halvtag over…
    Ja, her småregner det også, men det skulle klare op.
    Ha’ en dejlig feriedag 🙂

  • 3. Marianne  |  8. april 2009 kl. 08:57

    Jeg håber da at påsken bliver lidt mere tør – for jeg har endnu ikke været ude og ordne frimærket foran rækkehytten…

  • 4. mettelykke  |  8. april 2009 kl. 09:16

    Det med vasketøjet kender alt for godt..
    Efter at det har hængt til tørre er det mere vådt, end da jeg hængte ud…;.))

    Det klare op senere på dagen, jeg kan se blå himmel.

  • 5. olinesunivers  |  8. april 2009 kl. 09:20

    Kari:
    Jeg håber det stopper, så i kan komme ud. God onsdag til dig og dine.

    Madame:
    Det har været på ønskelisten i noget tid nu! Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor på matriklen den skal være. Så indtil videre må jeg huske, at tøjet skal ind til natten og i regn:)

    Marianne:
    Jeg håber også på, at komme en tur i haven i påsken og ifølge vejrudsigten skulle det være muligt!

  • 6. olinesunivers  |  8. april 2009 kl. 09:24

    mettelykke:
    Jeg håber også på opklaring og hvis den kommer sydfra er den jo på vej:) God onsdag til dig.

  • 7. Anette  |  8. april 2009 kl. 14:20

    Ja det er en ommer 😉 Det nummer har jeg også lavet. God påske til dig og dine 😉

  • 8. pernillepaa1.  |  8. april 2009 kl. 14:34

    Øv ja det er så surt når man ikke når at få tøjet ind. Jeg har måtte lave mange ommer 🙂

    Kan ud have en god påske

  • 9. Lene  |  8. april 2009 kl. 16:49

    Af samme grund har jeg et transportabel stativ 😉

    Her har eftermiddagen været tør, håber også tørvejret nåede dig 🙂

  • 10. Gitte  |  8. april 2009 kl. 18:42

    Den med vasketøjet har jeg også lavet, men det bliver vel tør alligevel.
    God ferie til jer, vores er først lige startet i dag.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

