Lang ventetid.

7. april 2009 at 09:33 7 kommentarer


Pludselige syntes ventetiden så lang. Hele familien er hjemme nu og vi holder fri, men først den 16 april kan vi hente Luna. 

dsc04691

Entry filed under: Husdyr. Tags: .

Overskud. Stille morgenregn.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  7. april 2009 kl. 11:17

    Åh, en sød lille hundehvalp – hvor er I heldige!
    Jeg må nok hellere nøjes med mine katte 🙂

  • 2. Anette  |  7. april 2009 kl. 16:03

    Hvor er hun altså bare dejlig – spændende at høre hvordan det kommer til at gå når i får hende hjem. Tiden til man kan hente sin hvalp er bare sååååå lang 😉 Men nu er der heldigvis ikke så lang tid tilbage for jer.

  • 3. olinesunivers  |  7. april 2009 kl. 16:52

    Madame:
    Vi føler os også meget heldige, jeg tror hun er en skøn lille dame:)

    Anette:
    Ja tiden går så langsomt….

  • 4. mettelykke  |  7. april 2009 kl. 17:39

    Det er svært at vente på sådan en lille nuser. 🙂
    Det er et meget sødt navn og et godt navn at kalde.. Lunaaaaaa, det er vigtigt at det er til at kalde…

  • 5. Lis  |  7. april 2009 kl. 17:48

    hvor nuttede. jeg kender det, det er alt for lang ventetid til man kan få sådan en lille en med hjem.

  • 6. olinesunivers  |  7. april 2009 kl. 18:45

    mettelykke:
    Vi har tænkt meget over navnet. Det skulle være på 2 stavelser og det skulle helst ikke ligne vores anden hund Alfrida for meget. Jeg syntes det er et sødt navn og hun kan da ikke hedde andet:)

    Lis:
    Hun er skønt!

  • 7. Lene  |  7. april 2009 kl. 20:03

    åh så vakker, jeg bliver blød om hjertet når jeg ser hundehvalpe 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

