Overskud.

6. april 2009 at 10:13 8 kommentarer


Pigerne og jeg har ferie hele ugen. Det er en fantastisk fornemmelse, at sidde er mandag formiddag og kigge frem mod en uge totalt uden planer. Det giver mulighed for… ja, vi kan gøre lige præcist hvad vi har lyst til og brug for. Jeg elsker den slags ferie. Det giver mig mulighed for, at fylde ind på “livskvalitet kontoen”. 

Vi har ikke nogen store hængepartier lige nu, så det er indskud fra første feriedag.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: , , , .

Mandagstema – Humor. Lang ventetid.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  6. april 2009 kl. 10:41

    Hvor er det det bare dejligt for jer, Oline! Rigtig god ferie – jeg regner med, I finder på noget, som du viser frem her :o)

  • 2. mettelykke  |  6. april 2009 kl. 10:45

    Du skal nok få overskud på kontoen, og så kommer lysten til at gøre noget helt af sig selv.. Så sæt bare godt ind på kontoen. 😉

  • 3. Anette  |  6. april 2009 kl. 15:13

    Det lyder skønt med ferie uden planer. Mon ikke i finder på noget 😉 Hvordan går det med hvalpen? I har ikke fået den endnu vel? god påskeferie.

  • 4. olinesunivers  |  6. april 2009 kl. 16:03

    Madame:
    Tak skal du have. Ja, der kommer sikkert et eller andet her på bloggen…

    mettelykke:
    Jeg skynder mig, at sætte ind på kontoen. Lige pludselig skal der hæves fra den igen:)

    Anette:
    Det er så skønt. Nej, desværre er hvalpen først 8 uger den 16 april, så vi kan bare gå og glæde os…

  • 5. pernillepaa1  |  6. april 2009 kl. 18:44

    Ja det er skønt at have en ferie der ikke er brugt på forhånd. Tit planlægger man så mange ting at ferien nærmest kan gå hen og blive stressende.
    Håber I får masser af overskud

  • 6. olinesunivers  |  6. april 2009 kl. 19:06

    pernillepaa1:
    Tidligere havde vi også altid for mange planer i ferierne. Men nu har jeg erkendt, at jeg indimellem har brug for bare at være.

  • 7. Kari  |  6. april 2009 kl. 21:57

    Der er ikke noget bedre end en pose fuld af ingenting.
    Min påskeferie starter når jeg kommer hjem fra job imorgen og det eneste der er på programmet er lidt madindkøb til ferien og måske en påskefrokost hos min mor søndag, garneret med en tur i ZOO.

    Hav en god uge med ingenting 🙂

  • 8. Bente  |  6. april 2009 kl. 22:41

    Det er balsam for sjælen at lave ingenting! Enjoy 😀 .

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

