Forårsfornemmelser og gode ben:)

4. april 2009 at 21:36 6 kommentarer


Det er hvad jeg har idag! Manden har fået mig overtalt til, at købe en Mountainbike og den er afprøvet i skoven. Jeg må give mig og indrømme, at det var skide sjovt – og jeg tror jeg har fundet en ny motionsform, hvor både krop og sind bliver rørt. 

Vi har cyklet afsted på smalle skovstier, langs vandet og på stranden. Jeg har fået kontakt med muskler jeg havde glemt jeg havde og jeg har mærket pulsen i et sjældent højt tempo. Det var fantastisk og jeg glæder mig til næste tur.

Entry filed under: Hverdagen. Tags: , .

Jeg er ikke i tvivl… Selvbillede eller selvbedrag.

6 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  4. april 2009 kl. 22:29

    Det lyder skønt at cykle på mountainbike – det har jeg aldrig selv prøvet, men sønnike havde én. Jeg håber, du får lækkert cykelvejr igen i morgen 🙂

  • 2. mettelykke  |  5. april 2009 kl. 07:15

    Det er herligt med en cykel tur. Vi cykler tit en tur med hundene udover mark og land. Søren på bike, mig på høj damecykel. Han skal hele tiden vente på mig og spørger mig, bremser du… Nej jeg køre bare langsomt.. :-))

  • 3. olinesunivers  |  5. april 2009 kl. 08:08

    Madame:
    Jeg har heller aldrig prøvet det før, men det var virkelig en sjov måde, at bevæge sig på.

    mettelykke:
    Manden måtte også vente på mig et par gange idag. Jeg skal lige øve mig i, at køre og koordinere gear, bremser og balace:)

  • 4. Bente  |  5. april 2009 kl. 08:18

    Jamen, så ved du da godt, hvad du skal forlyste dig med i påskeferien 🙂 . Det lyder nu også skægt – har aldrig selv prøvet. Måske en dag …

    God søndag 😀 .

  • 5. olinesunivers  |  5. april 2009 kl. 08:27

    Bente:
    Du kan tro jeg ved hvad tiden skal gå med – og noget af den skal bruges på cykel. Hvis ellers enden holder:)
    Der kan klart anbefales.

  • 6. Anette  |  5. april 2009 kl. 11:09

    Lyder rigtig hyggeligt og sjovt 😉 God fornøjelse når I skal afsted næste gang.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

