1/2 time ekstra.

2. april 2009 at 07:17 8 kommentarer


Det er hvad jeg har vundet her til morgen. Dagens første aftale starter ude i byen kl 9 og jeg har besluttet ikke, at køre forbi kontoret først, så jeg har lige lidt tid til en tur herinde i blogland. Har jeg forøvrigt nævnt, at i morgen får jeg påskeferie helt frem til den 14 april:) 

Dejlig torsdag til dig der kommer her forbi!

Entry filed under: Hverdagen. Tags: , .

Ur. Jeg er ikke i tvivl…

8 kommentarer Add your own

  • 1. Lene  |  2. april 2009 kl. 07:32

    Tak i lige måde Oline, jeg har for første gang i årevis ferie omkring påsken og fri i hele påsken, det er så lækkert 🙂

  • 2. Bente  |  2. april 2009 kl. 09:06

    Det lyder som en dejlig start på dagen (som ovenikøbet er fuld af sol, i hvert fald her i det nordsjællandske 😉 ).

    Også de bedste torsdagsønsker til dig – og god ferie, når du kommer så langt 😀 .

  • 3. mettelykke  |  2. april 2009 kl. 09:42

    Er det ikke skønt at ferien venter forude, og vejrudsigten er bare super god…
    Det kedligste ved at være hjemmegående er at jeg ikke har ferie… Kommer til at tænke på Pippi som ville gå i skole for at få ferie… :-))

  • 4. Tina - omme i London  |  2. april 2009 kl. 10:41

    WOW – det lyder da fedt! Nyd din ferie. 🙂

  • 5. pernillepaa1.  |  2. april 2009 kl. 15:51

    Håber da lige at jeg kan vinde sådan en i aften for det har jeg brug for 🙂

  • 6. Anette  |  2. april 2009 kl. 16:00

    Synes det lyder skønt med ferie. Nyd den 😉 Håber vejret bliver godt i påsken.

  • 7. Madame  |  2. april 2009 kl. 20:25

    Ja, du er bare så heldig (eller måske nærmere klog), Oline, at du har lagt en lang påskeferie ;O) Lad os håbe på lunt forårsvejr i hele påsken!

  • 8. olinesunivers  |  2. april 2009 kl. 20:41

    Lene:
    Vi er rigtig heldige – og sikke en vejrudsigt:)

    Bente:
    Her var tyk tåge i morges. Tak

    mettelykke:
    🙂 Da jeg var barn gik jeg hjemme ved min mor. Naboens datter talte tit om weekend og jeg anede ikke hvad det var!

    Tina:
    Tak

    pernillapaa1:
    Hvor kan du vinde den? J

    Anette:
    Tak, jeg er klar til at nyde:)

    Madame:
    Jeg er god til planlægning:) og klar i den grad.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

