Ur.

31. marts 2009 at 06:41 9 kommentarer


Jeg har indstillet alle urene i huset, bilen og på arbejde til sommertid – kun det biologiske mangler!

Entry filed under: Naturen. Tags: .

Mandagstema – ovenfra. 1/2 time ekstra.

9 kommentarer Add your own

  • 1. Fru Rønne  |  31. marts 2009 kl. 07:03

    Det kan jeg sagtens følge….

  • 2. Ellen  |  31. marts 2009 kl. 07:38

    Det er synd, at I er så mange der har problemer med den time.
    Mine egne sengetider veksler meget – flytter lidt rundt mellem 21:30 og 00:30 til hverdag, men jeg skal op på samme tid samme hverdage; måske er det derfor, jeg intet mærker til sommer/vintertid? – kan heller ikke mærke noget til tidsforskellen, når jeg flyver til og fra England, hvad jeg gør ret ofte.
    Mon jer, der kan mærke det, har en klippefast søvnrytme?

  • 3. Bambi72  |  31. marts 2009 kl. 07:48

    Puha jeg tror at vi er mange der døjer med det biologiske ur i denne tid…
    Pst. Ellen… Min søvnrytme er overhoved ikke klippefast

  • 4. Lene  |  31. marts 2009 kl. 10:46

    jeg mærker heller ikke til det, men har jo også vekslende arbejdstider. Håber du snart falder i hak 🙂

  • 5. olinesunivers  |  31. marts 2009 kl. 17:33

    Fru Rønne:
    Det er vist ikke første gang vi ligner hinanden:)

    Ellen:
    Jeg “plejer” ikke, at mærke noget til skiftet, men denne gang syntes jeg det er lidt kludder i systemet og nej, jeg har ikke en fast søvnrytme.

    Bambi72:
    Ja, vi må lide sammen:)

    Lene:
    Tak, det håber jeg også.

  • 6. Madame  |  31. marts 2009 kl. 21:05

    Mit biologiske ur kører også på vintertid, Oline 😉

  • 7. olinesunivers  |  31. marts 2009 kl. 21:08

    Madame:
    Godt at høre at det ikke kun er mig der er svær at omvende:)

  • 8. mettelykke  |  31. marts 2009 kl. 21:57

    Jeg håber snart du kommer efter den time..
    Det er ikke rart, hvis man er lidt ved siden af sig selv, og så helt uforskyldt. :-))

  • 9. olinesunivers  |  1. april 2009 kl. 06:58

    mettelykke:
    Men det er da en god undskyldning:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

