Jeg vil gerne præsentere…

28. marts 2009 at 20:48 13 kommentarer


vores nye hvalp Luna. 

Dagen idag har været brug på Djævleøen hvor vi har besøgt Kennel Fynboe. Vi har skulle træffe det svære valg, at vælge en ny hvalp. Der var 7 hvalpe i kuldet, 2 hanner og 5 tæver og vi var første vælgere til en tæve. 

Jeg må indrømme, at det var rigtig svært at vælge. Alle 5 var skønne hvalpe der levede fint op til racestandarden, så ingen kunne fravælges. De har alle 7 et rigtig dejligt temperament og godt gåpåmod, så der var der heller ikke nogen der skilte sig ud. 

picnik-collageluna

Efter adskillige timer i selskab med hvalpene måtte vi træffe valget og det blev hende her. Hvorfor? jamen hun er da bare skøn, smuk og med et dejligt nysgerrigt væsen. Hun løb logrende yngste i møde og kvitterede gerne med et venligt kys. Så derfor… 

Nu skal de næste 3 uger bare flyve afsted, så vi kan hente prinsessen hjem.

Entry filed under: Husdyr. Tags: .

En tur til Djævleøen:) Morgenglad.

13 kommentarer Add your own

  • 1. pernillepaa1  |  28. marts 2009 kl. 21:06

    For pokker hvor er hun bare kær og nuttet, hun ser rigtig sød og tillidsfuld ud. Da vi skulle vælge Hugo var det godt nok også svært. Vi var der også flere timer, men han var nok kandidat fra starten af. Hvor er jeg da bare lidt misundelig på sådan en hvalp, de vokser bare så hurtigt.

    Må de næste 3 uger gå rigtig hurtigt…
    Tillykke med Luna

  • 2. Anette  |  28. marts 2009 kl. 21:07

    Årrrrrrhhhh hvor er hun kær!!! Hun er smuk og har nogle søde øjne. Jeg synes det var en fantastisk hemmelighed og glæder mig til at høre meget mere om Luna og fremfor alt se endnu flere billeder. Tillykke med hende!!

  • 3. Anette  |  28. marts 2009 kl. 21:09

    Da vi skulle vælge hund var vi også første vælgere og havde bestemt os for en han. Det var bare ALT for svært – det var de kæreste sorte labradorhvalpe så det endte med at Kenzo valgte os. Han puffede til min arm og kiggede på og så… ja så var vi solgt 😀

  • 4. olinesunivers  |  28. marts 2009 kl. 21:14

    pernillepaa1:
    Det var så svært, at vælge. Men hun var bare den der “kyssede” mest og ville rigtig gerne være i armene på yngste.

    Anette:
    Vi er også totalt solgt til hende:) Hun er skøn og virker til, at have et dejligt godmodigt væsen.

  • 5. mettelykke  |  29. marts 2009 kl. 06:39

    Hvor der den søøød og nuttet, jeg kan ikke lige se hvad det er for en lille fætter.
    Det er et godt tegn at få et tunge slasker kys..

  • 6. olinesunivers  |  29. marts 2009 kl. 07:06

    mettelykke:
    Det er en kromfohrländer. Der er ikke mange af dem i Dk, under 100. Alfrida (vores nuværende hund) er også en kromfohrländer på 1 1/2 år.
    Luna var ikke hende vi havde udvalgt efter billederne, men hun vandt klart ved besøget og vi kunne simpelthen ikke stå for hendes udstråling. Hun kan lovre med hele kroppen:)

  • 7. Fru Rønne  |  29. marts 2009 kl. 07:33

    Til lykke med familieforøgelsen.Glæder mig til at hilse på hende. Hvad mon Alfrida siger?
    Hvor mange hunde kan man ha’ i pacelhus?? Der kommer vel også hvalpe i det lille hjem:-)

  • 8. olinesunivers  |  29. marts 2009 kl. 09:48

    Fru Rønne
    Tak skal du have. Jeg håber da Alfrida vil elske hende:)
    Du må spørge arkitekten om det med rumfang og indhold, men du kan være sikker på der kommer hvalpe:)
    Dejlig søndag til dig og dine.

  • 9. Bente  |  29. marts 2009 kl. 15:43

    Jamen, der er jo en superhøj nuttethedsfaktor dér! Hvor er hun dejlig. Det er jo lige før, jeg får lyst til at få hund igen. Men også kun ‘lige før’. Har ikke været hundeejer i otte år nu, og jeg savner det heller ikke. Kattekrybene er lidt mindre krævende 😉 .

  • 10. olinesunivers  |  29. marts 2009 kl. 15:59

    Bente:
    Nuttethedsfaktoren er helt i top! Vi har i forvejen en hund og en kat og du har da ret katte er mindre krævende. Men hvad pokker vi har jo også børnene:)

  • 11. Lene  |  29. marts 2009 kl. 20:07

    Nøj hvor er den sød og fin. Slet ikke spor misundelig….

    Håber alt er vel, her går det derud af med studie og job. Har dog valgt at stoppe på centret, da det bare bliver for meget og dermed ikke nok tid til studie.
    Har lige fået praktik plads i sekretariatet ved Oluf fra august, glæder mig rigtig meget…
    Håber snart jeg får tid/taget mig sammen til at kigge forbi kontoret, men er godt nok ret hængt op med projekt på studiet.
    Knus Lene

  • 12. frnielsen  |  30. marts 2009 kl. 14:28

    Nææææh hvor er hun sød 🙂
    Vi valgte vores Emma fordi hun hele tiden kom hen til mig og ville op – og slikkede mig på hånden 🙂

  • 13. Vanja  |  31. marts 2009 kl. 00:01

    Gratulerer med søt valp…håper ukene går snart til hun er hjemme:-) klem Vanja

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

