Så gik der tid med det….

27. marts 2009 at 15:05 10 kommentarer


Utroligt som det arbejde tager alt min tid:) Jeg syntes lige det har være mandag morgen og vupti så er det fredag eftermiddag og weekenden er startet. Det har været en skøn travl uge og jeg ser frem til en dejlig rolig weekend.

Rigtig god weekend til dig.

Entry filed under: Weekend. Tags: .

Mandagstema -ciffer/tal En tur til Djævleøen:)

10 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  27. marts 2009 kl. 15:11

    Og en rigtig god week-end til dig. Ja arbejdet ta´r meget tid 😀

  • 2. olinesunivers  |  27. marts 2009 kl. 15:18

    Anette:
    Tak og i lige måde. Jeg er glad for, at jeg er vild med mit arbejde, det ville være så ærgeligt at bruge så lang tid på noget man ikke var vild med:)

  • 3. pernillepaa1.  |  27. marts 2009 kl. 15:18

    Ja arbejde kan være hårdt 🙂 jeg sidder her stadig venter lige på nogle papirer og klokken er snart halv fem, det har været en dag med knald på, så jeg ser også frem til weekenden
    God fredag

  • 4. olinesunivers  |  27. marts 2009 kl. 15:21

    pernillepaa1:
    Der er intet skønnere end overarbejde en fredag eftermiddag:)
    Jeg håber du snart får de rigtige papirer, så du kan komme hjem og holde weekend. God weekend til dig også

  • 5. mettelykke  |  27. marts 2009 kl. 15:55

    Ja.. tiden suser afsted, du må have en dejlig weekend, med solskin og smil.

  • 6. olinesunivers  |  27. marts 2009 kl. 17:16

    mettelykke:
    Tak og i lige måde.

  • 7. Bente  |  27. marts 2009 kl. 23:05

    Ja, man kommer lynhurtigt til at bruge maaaange timer på jobbet. På mandag hopper jeg på karrusellen igen (men endnu ikke på fuld tid).

    Ha’ en dejlig weekend 🙂 .

  • 8. Gitte  |  27. marts 2009 kl. 23:49

    Tak og i lige måde 🙂

  • 9. Kari  |  28. marts 2009 kl. 06:24

    Ja, sådan har jeg det også og jeg har endda haft ferie i denne uge!

    God weekend Oline 🙂

  • 10. Madame  |  28. marts 2009 kl. 06:38

    Tak, og også rigtig god weekend til dig 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

