Søndag.

22. marts 2009 at 06:51 6 kommentarer


Jeg bor så dejlig tæt på havet, at blot jeg går udenfor min dør kan jeg høre og dufte det. Her til morgen er der sus på derude, bølgernes brusen høres tydligt og møllerne har travlt på deres vej rundt. Kun kalenderen fortæller, at foråret er lige om hjørnet. Men skidt med det, det er søndag og hele familien har fri og lige nu er der ild i brændeovnen og friskbrygget kaffe i kruset. Planerne for denne blæsende søndag er først agilitytræning med hunden og derefter hjem til en dejlig frokost. Eftermiddagen er indtilvidere planløs, men jeg er sikker på vi finder på et eller andet. 

Hvordan skal du bruge din søndag?

Entry filed under: Vejret, Weekend. Tags: , , .

Randers regnskov. Det er idag et vejr….

6 kommentarer Add your own

  • 1. mettelykke  |  22. marts 2009 kl. 07:28

    Du har ret Oline, det bliver en dag med indendørs søndags hygge. Jeg ville gerne i haven, men det må vente vinden står lige ind i haven, når den kommer fra nordvest.

    Jeg har en væg der skal males, så måske en rask beslutning om det, er en ide.
    God søndag til dig 🙂

  • 2. Gitte  |  22. marts 2009 kl. 07:58

    Jeg ved ikke lige hvad vores søndag skal bruge til, for de er ikke stået op endnu. Jeg sidder som dig bare med kaffe og hygger.

  • 3. Anette  |  22. marts 2009 kl. 08:49

    Det må på mange måder være skønt at bo så tæt på vandet 😉 Her er der gang i vaskemaskinen og der er rundstykker på bordet. Vi sidder og nyder morgenmaden og at solen skinner udenfor. God træning og rigtig god søndag.

  • 4. Marianne  |  22. marts 2009 kl. 09:14

    Husbonden og jeg er igang med at tømme et skur på 5×2 meter der indeholder mange minder fra vores liv sammen. Vi skal af med det hele – for skuret skal omdannes til cykel værksted….. Så vi skal mange gange på genbrugsen og det tager jo nok et par dage….

  • 5. olinesunivers  |  22. marts 2009 kl. 10:41

    Gitte:
    Der er ikke noget bedre end en stille søndag morgen hvor der er ro i huset! Jeg elsker det…

    Anette:
    Ja, det er skønt med vandet tæt på. Solen er også kommet igennem heroppe på det nordlige Djursland, så dagen har nye muligheder.

    Marianne:
    Det lyder som et tungt arbejde. God fornøjelse…

  • 6. olinesunivers  |  22. marts 2009 kl. 10:43

    mettelykke:
    Velkommen til her! Solen er kommet igennem heroppe og det åbner for helt ny energi. Jeg tror det bliver til en tur i haven…

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

