Flyvende start.

19. marts 2009 at 06:09 7 kommentarer


Det er en smuk morgen, solen skinner og fuglende kvidrer. Jeg føler mig superheldig for lige om lidt sidder jeg i en flyver helt deroppe i den smukke solfyldte himmel. Dagens arbejde skal udføres i hovedstaden, så jeg er flyvende fra morgenstunden.

Kan du have en dejlig solfyldt dag!

Entry filed under: Arbejde. Tags: .

Skadestuen. Solvarme.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Ellen  |  19. marts 2009 kl. 06:36

    Det er så skønt at flyve i et vejr som dette.
    Selv god dag – min kan desværre kun nydes indefra, men udsigten har jeg da 🙂

    Håber både datter og hest er ved at være ok igen.

  • 2. Anette  |  19. marts 2009 kl. 07:58

    Det er et fantastisk vejr i dag – håber du får en god tur 😉 God dag.

  • 3. pernillepaa1.  |  19. marts 2009 kl. 08:12

    Det må blive en rigtig smuk tur, i det her flotte solskin, rigtig god arbejdsdag til dig

  • 4. Sussie  |  19. marts 2009 kl. 11:33

    Ah ja, foråret er derude, det er der vist ingen tvivl om. Jeg håber, du får en dejlig dag i hovedstaden. Selv ser jeg frem til at klokken slår fire, så jeg også kan komme ud og nyde solens stråler. Måske skulle jeg stå af en station for tidligt og gå resten af vejen hjem…?

  • 5. Bente  |  19. marts 2009 kl. 13:05

    Håber du har en dejlig, anderledes arbejdsdag. Ja, en tur gennem byen får du vel næppe tid til – det er gerne problemet med de arbejdsture, de begrænser til – arbejde. Men nyd i hvert fald solskinnet. Jeg gør 🙂 .

  • 6. Madame  |  20. marts 2009 kl. 07:31

    God arbejdsdag i hovedstaden, Oline. Jeg håber, du får tid til at gå lidt rundt og nyde byen 🙂

  • 7. Nina  |  20. marts 2009 kl. 09:32

    Håber du havde en dejlig flyvetur og dag i hovedstaden – er du mon tilbage igen?

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

