Endelig.

15. marts 2009 at 15:06 4 kommentarer


Det har været en skøn lang og aktiv søndag. Den startede som altid med agility træning med hunden. 1 timer med højt tempo og godt selskab. Derefter hjem og spise frokost med pigerne. Yngste havde en aftale med bedsteveninden, så hun skulle køres derud. Ældste og mellemste havde overnattende gæster, så dem så vi ikke meget til. 

Eftermiddagen er brugt på en dejlig lang travetur langs stranden med mand og hund. Desværre har jeg glemt min skridttæller idag:) men jeg er sikker på, at den allerede ville have rundet de 10.000 skridt. 

Nu er der tid til lidt søndagshygge i sofaen med frisk brygget the i kurset og den bærbare i skødet. Rigtig god søndag til dig. 

dsc040632Jeg havde glemt mit kamera idag, så billedet er fra en tur ved stranden tidligere på året.

Entry filed under: Weekend. Tags: , , , .

Frisk luft. Mandagstema – fritid.

4 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  15. marts 2009 kl. 15:46

    Ja det lyder bestemt som en dejlig aktiv søndag 😉 Rigtig god søndag til dig også.

  • 2. jonna  |  15. marts 2009 kl. 18:39

    Det har da været en dejlig dag.Jeg har sammen med en veninde gået en lang tur også er rart at komme ud når vejret er godt.Desværrer ikke ved vandet kunne have været rigtig godt.

  • 3. Madame  |  16. marts 2009 kl. 06:57

    Det lyder som en dejlig søndag, Oline! Det smukke strandbillede kunne være taget hos os i Liseleje.

    Ha’ en god mandag 😉

  • 4. frnielsen  |  16. marts 2009 kl. 08:01

    Det ser ud som og lyder som en dejlig søndag – god mandag 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

