Mor og datter dag.

13. marts 2009 at 10:57 7 kommentarer


Yngste har insisteret på, at vi skal holde mor og datter dag idag. Jeg har hende slemt under mistanke for, at det kan blive en dyr dag for mig. Dagen skal nemlig holdes i Århus og jeg er sikker på hun vil shoppe! Jeg glæder mig og vil gøre mig færdig. Hun får fri kl. 13.15 og da skal jeg være på skolen og hente hende.

Entry filed under: Familien. Tags: .

Uklart. Frisk luft.

7 kommentarer Add your own

  • 1. pernillepaa1.  |  13. marts 2009 kl. 12:38

    Det plejer som regel og være lig med, penge op af lommen, håber I får en god tur og at du ikke bliver ruineret 🙂
    god fredag

  • 2. Anette  |  13. marts 2009 kl. 12:50

    Lyder skønt med en mor og datter dag 😉 Og ja mon ikke du skal ha pengene op af lommen 😀 God fornøjelse 😉

  • 3. Bambi72  |  13. marts 2009 kl. 13:15

    He he ja det kunne lyde dyrt… Håber at I får en pragtfuld dag sammen 😀

  • 4. Bente  |  13. marts 2009 kl. 14:23

    Håber I har en dejlig (billig 😉 ) eftermiddag. Søstrene Grene var måske et bud?

  • 5. olinesunivers  |  13. marts 2009 kl. 17:49

    pernillepaa1:
    Vi har haft en dejlig eftermiddag og jeg er knap ruineret, men butikkerne bugner af gode friske forårsvarer, så nu er den unge dame klar til både fest og skole igen:)

    Anette:
    Det er en rigtig hyggelig måde af være lidt alene på. Og jo dankortet måtte op et par gange:)

    Bambi72:
    Det blev lidt dyrt, men mest fornuftigt:)

    Bente:
    Vi var også i Søstrene Grene og købe nye lys i lækre forårsfarver:)

  • 6. Lene  |  13. marts 2009 kl. 20:18

    Jeg får sådan en lyst til at tage toget til København og få en mor-datter dag 🙂

    dejligt at læse I havde en god dag.

    God weekend 🙂

  • 7. Kari  |  13. marts 2009 kl. 21:49

    Det er så hyggeligt (og dyrt ;0) med en mor-datterdag.
    Håber I nød eftermiddagen :0)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

