Det var så let…

8. marts 2009 at 14:20 7 kommentarer


Planen var, at jeg ikke skulle lavet noget i dag ud over hygge. Dvs. ingen rengøring:) Da det øsede ned udenfor havde jeg ingen problemer med, at holde mig til den plan. Men ak – nu skinner den skønneste forårssol ind igennem min vinduer. De skinner på alle fladerne der så absolut trænger til en kærlig klud. Solen skinner på ruderne i dørene så alle pletterne fra fingre og hundesnuder kommer frem. Solen danser henover møbler der er dækket af et fint lagt støv fra brændeovnen og de mange timer leg med Wii i stuen. 

Så ak – det der før var så let at overse står nu i tydelig solskin. Her trænger til en rengøring! 

Jeg har allieret mig med pigerne og vi har aftalt, at vi alle hjælpes ad en time inden aften. Aftensmaden bliver så af den lette slags – hentet ude! Det giver os alle mulighed for, at fortsætte eftermiddagens gøremål et par timer endnu. Mit var – at hygge med en god film i sofaen.

Entry filed under: Weekend. Tags: .

Søndag. Uklart.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  8. marts 2009 kl. 14:27

    Planer er til for at blive lavet om 😉 Vores vinduer trænger også og nu SKAL det altså snart være!

  • 2. Susanne  |  8. marts 2009 kl. 14:41

    Det er da en rigtig god aftale, I har fået i stand dér! -Også det med maden :o)

    Fortsat god søndag til dig og pigerne :o)

  • 3. Lene  |  8. marts 2009 kl. 17:54

    Håber I nu er over rengørongen, det er altså sjovere at gøre det sammen. Jeg tror også jeg vil slutte dagen med en film, der var en tøse-hyggefilm med Femina 😉

  • 4. Ellen  |  8. marts 2009 kl. 20:41

    Ja, bedst som man nyder, at solen er tilbage, bander man den i sit stille sind (meget stille…) langt væk, fordi den er så pokkers afslørende 🙂
    Håber I kom godt over rengøringsbesværet og kunne nyde resten af søndagen.

  • 5. Madame  |  9. marts 2009 kl. 08:02

    Det lyder dejligt, at du kan få pigerne til at være med til rengøring! Så bliver det jo næsten hyggeligt 😉

  • 6. pernillepaa1.  |  9. marts 2009 kl. 13:47

    Ja nogle gange er det ikke kun godt når solen skinner, den afslører bare alt 🙂 godt i har lavet en aftale.
    God dag til dig

  • 7. Bente  |  9. marts 2009 kl. 15:34

    Uha. Var det ikke svært at komme op af sofaen for at gøre rent?!? Den rækkefølge dur ikke for mig 😉 .

    Men … håber du havde en god søndag!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

