Straffet.

7. marts 2009 at 09:46 11 kommentarer


Jeg tror jeg bliver straffet for en uge med lidt for meget travlhed på arbejde og meget for lidt tid til mig selv. Jeg bliver straffet for, at have overhørt og forsøgt, at overdøve kroppen signaler om en forkølelse og let feber med indtagelse af et par panodiler. 

Idag må jeg betale prisen, røde kinder, ru hals og en smule feber! Hvornår lærer jeg det dog – kroppens signaler skal ikke overhøres! 

Ak ja, måske trænger min pandelap også til oplæring eller om kodning:) 

Dagen planer er ændret for mit vedkommende. Jeg bliver hjemme og laver ingenting!

Entry filed under: Sygdom. Tags: .

Nøglebørn. Søndag.

11 kommentarer Add your own

  • 1. pernillepaa1.  |  7. marts 2009 kl. 11:41

    Åh din stakkel, kan du nu skrue lidt ned og passe på dig selv. Det lyder rigtig fornuftigt med at lave ingenting, det er balsam for kroppen.
    God lørdag

  • 2. Gitte J  |  7. marts 2009 kl. 12:03

    Ja, der er vi mange, der har noget at lære 😉 Håber du får slappet god og grundigt af, med at lave ingenting.
    God bedring og god lørdag 🙂

  • 3. Grønlandsposten  |  7. marts 2009 kl. 13:43

    Jeg tror fænomenet hedder samvittighed og ansvarsfølelse. I lidt for store mængder. Men det er vist et meget udbredt fænomen. Lyder som en rigtig god plan, du har lavet for dagen. Rigtig god bedring 🙂

  • 4. frnielsen  |  7. marts 2009 kl. 13:49

    Jeg ved ikke om det kan læres?
    God bedring 🙂

  • 5. Nina  |  7. marts 2009 kl. 15:05

    Rigtig god bedring! Og pas nu på dig 🙂

  • 6. Anette  |  7. marts 2009 kl. 16:07

    Ja det er vigtigt at lytte til kroppens signaler. Rigtig god bedring.

  • 7. Madame  |  7. marts 2009 kl. 19:51

    Øv, rigtig god bedring, Oline! Jeg håber, du har det bedre i morgen, så du kan få lidt ud af din weekend …

  • 8. Petunia  |  7. marts 2009 kl. 20:20

    Ja huff! Dette er så typisk. Man skal bare og skal bare og så går man helt tom. Og man lærer aldri.
    Håper du blir fort bra igjen…
    🙂

  • 9. Susanne  |  7. marts 2009 kl. 22:31

    Stakkels dig. Jeg håber, du hurtigt får det bedre. Kh. Susanne

  • 10. Trine  |  8. marts 2009 kl. 08:16

    Rigtig god bedring, håber du snart er frisk igen.

  • 11. Kari  |  8. marts 2009 kl. 08:30

    Håber du har fået det bedre siden du skrev indlægget.

    God søndag :0)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

