Svømning

3. marts 2009 at 18:31 8 kommentarer


Tirsdag er store svømme dag her i familien. Ældste er instruktør, manden livredder og mellemste og yngste går til svømning i vores lokal svømmeklub. 

Jeg benytter mig af muligheden for 1 time i fred og ro. 

dsc04443

Entry filed under: Familien. Tags: , , .

Delikat. Weekend…

8 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  3. marts 2009 kl. 18:42

    Lidt selvforkælelse og fred og ro i en times tid lyder da skønt 😉

  • 2. Madame  |  3. marts 2009 kl. 20:43

    Det lyder dejligt med en time i fred og ro! Sådan en time nyder jeg også, når lejligheden byder sig ;o)

  • 3. Kari  |  3. marts 2009 kl. 21:04

    Lykken er …
    … en time for sig selv!

    🙂

  • 4. frnielsen  |  4. marts 2009 kl. 09:36

    og du svømmer rundt i karret 😉
    Sjovt vi har haft badekar indtil for et år siden, men jeg har aldrig brudt mig om det der driveri i vand 😉

  • 5. pernillepaa1.  |  4. marts 2009 kl. 11:21

    Uhm at kunne forkæle sig selv er slet ikke af vejen – og det skulle slet ikke være noget problem i det badekar 🙂

  • 6. jonna  |  4. marts 2009 kl. 18:22

    At slappe af i det kar må bare være skønt og så uden der er nogen det kalder på dig. Det er da afslapping der vil noget.

  • 7. Susanne  |  5. marts 2009 kl. 20:12

    Sikke en familie af vandhunde. Det lyder da som den perfekte tirsdag aften(er) :o)

  • 8. Nina  |  6. marts 2009 kl. 10:46

    Vi har også badekar. Det blev brugt rigtig meget, da ungerne var små. Der var dømt fællesbad hver aften, og de nød det begge to. Nu er benene blevet for lange til, at de kan være der begge to på én gang, og tiden for knap til at give dem karbad enkeltvis. Og vi voksne glemmer at bruge det, selvom det faktisk er superdejligt og afslappende, hvis man, som du, har sådan en times fred og ro. Så jeg er faktisk bange for, at det ryger ud, når vi engang ad åre for taget os sammen til at få badeværelset renoveret! 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

