Kan det da blive ved?

28. februar 2009 at 14:45 7 kommentarer


Yngste er ramt – igen. Hun er godt gammeldags snottet, mat i hele kroppen og har voldsomt ondt i ørerne. Den stakkel. Hun er knap blevet frisk fra sidste omgang influenza. Jeg tror hun trænger til forår, sol og mere varme i vejret. 

Nu er hun puttet i min seng, med ekstra puder i ryggen og næsespray.

Entry filed under: Sygdom. Tags: , .

Langsom lørdag. Søndagstanker.

7 kommentarer Add your own

  • 1. Gitte  |  28. februar 2009 kl. 15:34

    Håber hun bliver hurtig rask. God bedring hende 🙂

  • 2. Anette  |  28. februar 2009 kl. 19:39

    Håber snart hun er frisk igen. Jeg håber snart vi får lidt mere varme så folk kan slippe af med alt det snot og forkølelse.k

  • 3. Susanne  |  1. marts 2009 kl. 06:25

    Den lille stakkel. Håber hun hurtigt får det bedre. Og du har vist helt ret i at hun – lige som alle vi andre – trænger til forår, sol og varme!
    God bedring med hende.

  • 4. Madame  |  1. marts 2009 kl. 06:38

    Åh nej, det var synd, rigtig god bedring med hende! Ih hvor vi dog savner foråret … men jeg synes heldigvis, man kan mærke, det er på vej, når man hører fuglene.

  • 5. olinesunivers  |  1. marts 2009 kl. 06:44

    Tak skal I alle have. Her til morgen er hun er hastig bedring, takke være næsehorn og næsespray! Jeg tror og håber hun kan komme med til fødselsdag senere idag.

  • 6. Kari  |  1. marts 2009 kl. 07:49

    Jamen jamen rigtig god bedring til Yngste. Håber det bare er forbigående.
    Og jo det fortsætter nok til det bliver rigtig forår. Jeg har fåer besøg af snotten igen også :0\

    Så en rigtig god søndag med de forårstegn der er kommet.

  • 7. Nina  |  1. marts 2009 kl. 08:41

    Rigtig god bedring til alle i jeres husstand. Håber helbreddet er bedre i daag.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

