Med award følger glæde.

23. februar 2009 at 10:26 5 kommentarer


Jeg har modtaget en award. Den er givet til mig af Nina. Tusind tak Nina, jeg er rigtig glad for den og føler oprigtig glæde over, at du har tildelt den til mig. Især er jeg rigtig glad for din begrundelse for, at have nomineret min blog; et dejligt livgivende og inspirerende indblik i et kvinde- og familieliv. 

Det glæder mig for det er netop den balance jeg bestræber mig efter at have i mit liv. 

       

Med Awarden følger disse ord:

The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It’s a great way to show these people that you appriciate them.

All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.

Med en award følger også en norminering til fem nye bloggere. Det er her hvor ordsproget “har man sagt A må man også sige B” kan bruges. Jeg modtager denne award med glæde og hvor svært det end er, sender jeg den videre til: 
Mandagspigen: for hendes dejlige blog med indlæg om hverdagen og livet. 
Madame: for hendes altid spændende, til tider udfordrende og aldrig kedelige blog. 
Lene: for hendes skønne blog om livet på landet, dygtig faglighed og kunsten af få det hele til at gå op.
pernillepaa1: for hendes dejlige blide blok hvor hverdagens tanker deles med os læsere.
Marianne: for hendes ukuelige humør og evne til, at formidle livets modgang og medgang. 

Denne liste kunne være meget længere for min daglige tur rundt i blogland indeholder besøge på mange andre dejlige blogge. Tak!

 

Entry filed under: Award.

Mandagstema. Mandagstema – soft.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Lene  |  23. februar 2009 kl. 10:39

    tusind tak Oline, den er jeg rigtig glad for 🙂

  • 2. Madame  |  23. februar 2009 kl. 10:46

    Kære Oline, tusind tak, og et stort tillykke til dig med awarden. Det er så velfortjent, du får den.

    Men jeg vælger ikke at sende den videre – jeg ville ikke ane, hvem jeg skulle vælge ud ;O)

  • 3. Marianne  |  23. februar 2009 kl. 13:03

    Tusind, tusind tak for de flotte ord – sidder og rødmer – det rørte ved mit hjerte. Jeg sender bloggen ud i internettet og giver den til alle tør og vil udtrykke sig i blogs 🙂

  • 4. pernillepaa1.  |  23. februar 2009 kl. 14:59

    Tusind, tusind tak de fine ord Oline, jeg blev rigtig glad da jeg læste din begrundelse for at give mig den.
    Herlig mandag til dig

  • 5. Anne  |  23. februar 2009 kl. 15:25

    Tusind tak Oline…bliver så glad,når jeg får en pris…som Madame og Marianne gør sender jeg den ud i cyberspace…og lader dem der vil snuppe den : Endnu engang tak skal du have 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

