Sort – hvid søndag.

22. februar 2009 at 07:07 6 kommentarer


En uge med fokus på alle de skønne farver der omgiver os er ved, at være slut. Det har været rigtig sjovt, at deltage og flytte fokus på nye farver dag for dag. 

Idag er farverne sort og hvid og det passer faktisk godt til farverne ud i haven. Igår faldt der det smukkest lag sne, store snefnug faldt og lagde sig på alt. Så kom der tøvejr og sneen er på hastig tilbagetog. Resterne af børnenes leg derude og lidt sne i dynger det er hvad der er tilbage.

dsc04461

Entry filed under: Blog. Tags: , , .

Fortiden på Gl. Estrup. Fastelavns mandag.

6 kommentarer Add your own

  • 1. pernillepaa1.  |  22. februar 2009 kl. 08:55

    Hvor var det da godt at der kom så meget sne at der kunne blive til lidt leg. Her sneede det for første gang rigtigt i går aftens. Det var så smukt – men nu til morgen er alt væk igen 🙂 Flot header du har fået lavet. God søndag til dig

  • 2. Kari  |  22. februar 2009 kl. 10:42

    Den farverige uge slutter med sort og hvid og her hvor jeg bor er den hvide farve dominerende – endnu.

    I har da også fået en god sjat sne, når I har kunne få sådan en (behåret) snemand ;0)

  • 3. olinesunivers  |  22. februar 2009 kl. 12:06

    pernillepaa1:
    Pigerne var ude og lege hele eftermiddagen og det meste af aftenen. De skulle nyde sneen mens den endnu var her.
    Min header skal der lige arbejdes mere på, men nu har jeg fundet ud af hvordan man laver dem:)

    Kari:
    Ha-ha, ja han er noget behåret vores snemand:)

  • 4. Madame  |  22. februar 2009 kl. 14:42

    Sikke en skøn snemand! Vores have har også undergået en forvandling siden i går, hvor den var rigtig smuk.

    Jeg var lige ved at fotografere haven – men det var da godt, jeg valgte noget andet end dig ;o)

  • 5. Anette  |  22. februar 2009 kl. 19:25

    Skøn header du har fået!! Vi tumlede også med hunden i sneen i går – men her er sneen også væk. Ærgerligt jeg ikke nåede at springe med på farvelegen – der er rigtig mange sjove og flotte billeder på diverse blogs. God søndag aften.

  • 6. olinesunivers  |  22. februar 2009 kl. 21:03

    Madame:
    Det var den snemand, han forsvandt hurtigt. Nu er haven omdannet til et stor mudderbad!

    Anette:
    Hunden var med pigerne ude, at lege i 3 timer. Så hun var godt træt og noget våd da hun kom ind.

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

