Lilla lørdag.

21. februar 2009 at 14:01 3 kommentarer


For et par måneder siden lavede vi nye badeværelser. Vi har valgt, at de er meget neutrale i farverne, men til gengæld kan der så være farver på pynt og tilbehør derude. På det ene badeværelse er det lige nu den lilla farve der bryder den neutrale flade. I julegave fik jeg nye håndklæder i en dejlig varme lilla farve. Billedet er ikke helt fair over for dybden i farven, men lilla det er det. 

dsc04444a

Entry filed under: Blog. Tags: , .

Orange fredag Fortiden på Gl. Estrup.

3 kommentarer Add your own

  • 1. Koselig  |  21. februar 2009 kl. 17:01

    Det var deilig, litt sånn spafølelse over de fine håndklærne dine. Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde hatt et helt kriddhvitt bad, hvor jeg kunne endre med farger og håndklær etc.
    Heldigvis har vi tenkt å pusse opp soverommet vårt og da blir det det 🙂 god helg

  • 2. olinesunivers  |  21. februar 2009 kl. 18:29

    Koselig:
    Det er også det vi har tænkt, hvidt og enkelt og så kan vi ændre farverne på håndkæder og tilbehør jævnligt.

  • 3. Line  |  21. februar 2009 kl. 20:55

    Herlege lilla handkler…
    Stilig bilde

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

