Gul torsdag.

19. februar 2009 at 19:24 7 kommentarer


Der er ikke meget gult i mit hjem – faktisk overhovedet ikke noget! Så dagens opgave blev løst på vej hjem fra arbejde. Den trænede bilists øje fangede en gul tankstation med diesel til rimelige penge. Så det blev dagens gule motiv.

dsc043861Jeg glæder mig til fredagens opgave, den sidder lige i øjet:) 

 

Entry filed under: Blog. Tags: , .

Grøn onsdag. Orange fredag

7 kommentarer Add your own

  • 1. Anette  |  19. februar 2009 kl. 20:49

    Efter vi fik bil for nogle år siden ser vi også altid prisen når vi kører forbi en tankstation – det lagde vi aldrig mærke til tidligere 😀

  • 2. Marianne  |  20. februar 2009 kl. 10:28

    Men det er altså gul i den farve og til den pris jeg kan lide 🙂

  • 3. pernillepaa1.  |  20. februar 2009 kl. 10:47

    Ja det er lidt sjovt men mange af de tankstationer er gule, det må være noget med at gul tiltrækker vores blik og vi kommer til at tænke på at noget er billigt, derfor bliver farven sikkert brugt så meget indenfor marketing. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på 🙂

  • 4. Sister Bonde  |  20. februar 2009 kl. 15:11

    WoW Oline – send lige den gule dieselpris herned/over/op – 😀

  • 5. Madame  |  20. februar 2009 kl. 18:28

    Det er en flot gul farve, du har fanget der! Jeg havde også stort besvær med at finde noget gult :o)

  • 6. Line  |  20. februar 2009 kl. 18:51

    Ja leit og ein skal finne!!
    Artig bilde…
    HA ein finfin fredag:0)

  • 7. Tina - omme i London  |  20. februar 2009 kl. 20:59

    WOW – vi vil ogsaa have diesel til den pris. Vores koster over £1 literen!

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

