Jagten på blå…

17. februar 2009 at 16:53 5 kommentarer


I et hjem med 3 piger er det åbenbart ikke farven blå vi indretter med. Derfor måtte jeg ud i haven for, at finde dagens motiv, hundens agilitybane har blå zig-zag. 

dsc04376

Entry filed under: Blog. Tags: .

Skal vi lege farveleg? Anbefaling

5 kommentarer Add your own

  • 1. Tina - omme i London  |  17. februar 2009 kl. 17:32

    Fedt! – Jeg skal hjem og jagte det blaa billede. Jeg elsker at lege med billeder paa den maade. 🙂

  • 2. Madame  |  17. februar 2009 kl. 18:00

    Det var sjovt, Oline, men ellers var der den dejlige, blå himmel i dag :o)

  • 3. olinesunivers  |  17. februar 2009 kl. 21:43

    Tina:
    Ja, jeg var også straks med på den da jeg så legen!

    Madame:
    Der var mørkt da jeg kørte på arbejde og der var næsten mørkt da jeg kørte hjem, så jeg så desværre ikke den smukke himmel idag!

  • 4. Sussie  |  18. februar 2009 kl. 07:48

    Det ser næsten helt surrealistisk ud, dit billede. Som om nogen har tegnet tre blå streger på det.

  • 5. pernillepaa1.  |  18. februar 2009 kl. 16:04

    Dejligt snebillede, og jeg er da helt sikker på at hunden er glad for sine blå stænger 🙂 god blå dag

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

