Smukt.

16. februar 2009 at 05:19 5 kommentarer


Den tidlige morgen bød på et smukt snetæppe. Endelig er sneen kommet her til det nordlige Djursland. Smukt og tyst er det derude og sneen drysser stadig stille ned. 

dsc04354Jeg elsker sne!

Entry filed under: Vejret. Tags: , .

Søndag. Vi mødes igen.

5 kommentarer Add your own

  • 1. Kari  |  16. februar 2009 kl. 05:37

    Vi er også blevet pudret i nat. Det ser smukt, men koldt ud.
    Nu slaæ jeg snart betræde det.

  • 2. Madame  |  16. februar 2009 kl. 06:17

    Det så lige sådan ud hos os i Nordsjælland – det er så smukt!

  • 3. Losarinas mor  |  16. februar 2009 kl. 06:32

    Også her ! 🙂 Og så er ferien slut, så de stakkels børn ikke kan komme ud at kælke og lave sneengle… Før de kommer hjem 🙂

  • 4. pernillepaa1.  |  16. februar 2009 kl. 10:04

    Vi bliver snydt snydt og atter snydt her i Odense 🙂 ingen sne til os – forsat regn og gråvejr, ingen sneengle, ingen snemænd øv . God mandag til dig

  • 5. frnielsen  |  16. februar 2009 kl. 11:43

    Så smukt og stemningsfuldt – vi har også sne og den daler stadig stille ned 🙂

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

