Skal vi lege farveleg?

16. februar 2009 at 20:17 2 kommentarer


Er sprunget med på en lille leg, som kommer fra Koselig koselig. Mette udfordrer til at finde en bestemt farve til ugedagen.

Det er midt på vinteren og det er ikke like lett å være kreativ på bloggen bestandig. Derfor fant jeg på dette her, først og fremst for meg selv, men hvorfor ikke utfordre andre også?

Skriver hun og legen starter i dag.

Mandag – Rød

Tirsdag – Blå

Onsdag – Grøn

Torsdag – Gul

Fredag – Orange

Lørdag – Lilla

Søndag – Sort og hvid

Hvad du tager billede af og hvordan du gør det, er selvfølgelig op til dig selv. Meningen er vel bare at få lidt kulør på tilværelsen og ha det sjovt.

Når vi besøger hinanden, kan vi så se, hvem som er hoppet med på legen.

dsc04373Billedet er vores Fatboy der hører i et hjørne i stuen. Selvfølgelig skulle “linselusen” med på billedet:)

Entry filed under: Blog. Tags: , .

Mænd der hader kvinder. Jagten på blå…

2 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  17. februar 2009 kl. 06:08

    Sikke en dejlig Fatboy I har – og med jeres lækre linselus indeni 😀
    Jeg er også sprunget på det røde billede.
    Ha’ en god dag Oline.

  • 2. Sussie  |  17. februar 2009 kl. 10:50

    Det var da en hyggelig leg. Jeg vil også være med – men først, når jeg får fri fra arbejde 😉

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

