Vi må lære det må vi.

13. februar 2009 at 19:35 8 kommentarer


I 17 år har vi været omgivet af børn og unge mennesker i stort set alle timerne i døgnet. Nu er pigerne store (også mindste:)) og indimellem er de alle 3 ude af huset på samme tid. Det er anderledes og nyt for os forældre. Vi har pludselig fået halve og indimellem hele dage hvor der kun er os 2 hjemme. Det skal vi lige lære, at nyde. Vi er vant til, at tempoet er højt og der skal som oftest ske flere ting på en gang. Der skal vaskes tøj, snakkes med teenager, leges med yngste osv. osv. Pludselig er der kun os, ingen der roder eller smider sine ting rundt omkring i huset. Hold da op, det er en stor ændring. Men jeg tror vi kan lære det med tiden.

Entry filed under: Familien. Tags: , .

Tidlig morgen. Valentins dag.

8 kommentarer Add your own

  • 1. Madame  |  13. februar 2009 kl. 20:06

    Ja, det er en stor ændring i ens liv, når børnene begynder at blive store og at kunne klare sig selv. Men jeg tror, I hurtigt får smag for den nye frihed, det også giver 😉

  • 2. Anette  |  13. februar 2009 kl. 20:10

    Ja det må være noget af en forandring – mon ikke det er meget naturligt 😀

  • 3. Lene  |  13. februar 2009 kl. 20:21

    Først syntes jeg det var dejligt, at vore børn flyttede hjemmefra, men senere blev det svært, fordi det at give hjælp og at være nærværende via mobil tærer på kræfterne. Nu er jeg vist ved at vænne mig til det 🙂

    Nyd jeres tosomhed og jeres mangfoldighed, når der er fuld af liv omkring jer 🙂

  • 4. Nina  |  13. februar 2009 kl. 20:43

    Uha, ind imellem har jeg kraftigt på fornemmelsen, at jeg godt kunne vænne mig til den tilstand! Men jeg må nok vente en 10 år endnu!

  • 5. Bente  |  13. februar 2009 kl. 22:59

    Tro mig, I skal nok vænne jer til det 😉 .
    Håber i øvrigt, at I nyder det rigtig meget … det er vigtigt at pleje sit forhold, ved du nok 🙂 .

    Ha’ en dejlig weekend!

  • 6. Kari  |  13. februar 2009 kl. 23:52

    Der kommer til at gå lang tid før det sker her i huset, men det bliver spændenede hvordan det kommer til at gå.

    Håber I kommer til at nyde det. Tænk alle de ting I kan begynde at gøre…

  • 7. Gitte J  |  13. februar 2009 kl. 23:56

    Man skal bare lære og være forelsket igen, så går det rigtig godt at være 2. Børnene har jo fået opmærksomhed, nu er det jer det gælder. Vi er også kun lige ved at lære det, men det kommer lige så stille. Vi meldte os ind i biografklubben også er der jo 7 dage hvor vi skal være sammen. Bare 2 🙂

  • 8. olinesunivers  |  14. februar 2009 kl. 06:55

    Heldigvis har vi nogle år til, at lære det i. Det er kun glimtvis og i kortere perioder de alle 3 er ude af huset:)

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lidt om mig

Jeg er en kvinde på 38 år, gift og mor til 3 skønne piger på 18, 15 og 10 år. Udover os 5 hører der også 2 skønne hunde af racen Kromfohrländer og1 kat til familien. Du vil her på siden blive præsenteret for livet og alt hvad det indebærer, set fra mit univers.

Nye kommentarer

Kontakt

Du er velkommen til, at kontakte mig på: olinesunivers@gmail.com

